فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

دشمن از اثربخشی سپاه عصبانی است/قراردادن این نیرو در لیست گروههای تروریستی اقدام تازه ای نیست

فرمانده نایح مقاومت بسیج شهرستان بردسکن گفت: دشمن به شدت از اثربخشی سپاه در عرصه بین المللی عصبانی است و قراردادن این نیرو در لیست گروههای تروریستی اقدام تازه ای نیست.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۹۶
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم نظام و در تمامی بزنگاه‌ها است و تیر دشمنان را به سنگ زده است اظهارکرد: این اقدام کار تازه‌ای از دشمنان نیست و در سنوات قبل نیز سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داده بودند ولی دشمنان بدانند سپاه در همه عرصه ها گوش به فرمان رهبری و بزرگترین مانع سر راه جبهه استکبار جهانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن بیان کرد: خوشبختانه سپاه در همه عرصه ها چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر در حوزه محرومیت زدایی، صنایع دفاعی، اقتصاد مقاومتی و ماموریت خود موفق عمل کرده است و دشمنان زخم خورده سپاه هستند.

وی افزود: تا زمانی که سپاه همین رویه و خط و منش را حفظ کند دشمنان دست از خباثت خود بر نمی دارند و هر از چند گاهی با اقدامات کلیشه ای خود به دنبال یاس و ناامیدی در جامعه هستند.

وی ابرازکرد: اثربخشی سپاه باعث شده است دشمنان را نسبت به این نیرو عصبانی کند و امروز به حول قوه الهی سپاه در منطقه و با تشکیل جبهه مقاومت در مقابل جریان تکفیری دشمنان را بیشتر عصبانی کرده است و هر روز می خواهند با یک اقدام سپاه را نیروی ناکارآمد جلوه دهند.

سرهنگ جنیدی افزود: خدمات دشمن‌شکن سپاه به ایران و ایرانی و بلکه آحاد ملت های مسلمان‌منطقه آن قدر درخشان است که تنها دشمنان زخم خورده از ملت و سپاه عزیز می توانند آن را منکر و یا وارونه روایت کنند.

وی یادآور شد: در بحران قطع گاز سپاه توانست در حوزه شهرستان با فراخوان بیش از 20 پایگاه مقاومت بسیج گاز روستاهای شهرستان را با کمک گازبانان وصل کند و از ابتدای امسال تاکنون تنها در حوزه معیشت توانسته بیش از 5 هزار سبد معیشتی بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر توزیع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها