در پایگاه خواهران حضرت زینب(س)؛

کلاس حضوری نویسندگی ویژه دختران نوجوان برگزار می‌شود

کارگاه حضوری نویسندگی ویژه دختران نوجوان به همت معاونت علمی پژوهشی پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب(س) با حضور نویسنده ای با تجربه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۲۲
|
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم حقی معاون علمی پژوهشی پایگاه بسیج حضرت زینب(س) اظهار داشت: یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین مهارت های هر فرد نویسندگی است، لذا طی جلسه ای با نویسنده با تجربه خانم‌‌ روزبهانی و با حضور فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب(س) خانم محبوبی و خانم محمدی مسؤل پایگاه تخصصی بانو امین در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تصمیم گرفته شد؛ کارگاه نویسندگی ویژه دختران نوجوان محله زینبیه پردیسان برگزار گردد.

حقی تصریح کرد: این کارگاه به منظور تقویت استعداد، تخصصی نمودن مهارت نویسندگی هنرجویان، کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان و رونق داستان نویسی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دختران نوجوان، برای شرکت در این کلاس لزومی ندارد که پیشینه‌ی خاصی داشته باشند، مهم این است که با هدف روشنی به این کلاس بیایند.

معاون علمی پژوهشی پایگاه بسیج حضرت زینب(س) با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این کارگاه مقدماتی با عناصر اولیه آشنا خواهند شد گفت: در پایان این کارگاه از نوجوانان شرکت کننده آموزان گرفته می شود تا با نتیجه بدست آمده از این ارزشیابی علاقمندان را به مرحله پیشرفته نویسندگی هدایت و حمایت کنیم.

در پایان محبوبی فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب(س) به رسم میزبان بودن از نویسنده خانم روزبهانی با اهداء گل قدردانی کرد.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار