در شهرکرد و شهرکیان انجام شد؛

دیدار با مادران معظم شهیدان اسدیان و گودرزی

با هدف تکریم از مقام مادر، با خانواده معظم شهیدان اسدیان و گودرزی دیدار و از مادران شهدا تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۴۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرخنده میلاد با سعادت کوثر قرآن و هفته مقام مادر، با خانواده های معظم اولین طلبه شهیده استان" فاطمه اسدیان"و دیدار و از مادران شهدا تجلیل شد.

اولین طلبه شهیده استان "شهیده فاطمه اسدیان"، شش ماه در تربیت معلم فاطمه زهراء علیها السلام اصفهان در رشته زبان انگلیسی درس خواند و زمانی كه به علت بمباران خوابگاه تعطیل شد به شهركرد بازگشت. هنوز 24 ساعت از آمدنش نگذشته بود كه در تاریخ 20 اسفندماه سال 1366 بر اثر بمباران هوایی رژیم بعث عراق در محل زندگیش روبروی شهرداری سابق شهركرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آخرین شهیدامنیت استان"ستواندوم پاسدارمحمدگودرزی شهرکی" صبح ۲۸ آذرماه در یک اقدام تروریستی و درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی با نیرو‌های تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه مرزی سراوان، ستواندوم پاسدار "محمدگودرزی شهرکی" و دانشجوی دانشگاه آزاد شهرکرد در اقدام تروریستی منطقه مرزی سراوان به همراه و سه نفراز بسیجیان طرح امنیت شهیدان"رحیم بخش پرکی(اهل سنت)"، "حمیدرضا عابدی" و "محمود نیک‌خواه‌زاده"به فیض شهادت نایل آمدند.

پیکر مطهر"ستواندوم پاسدار شهید محمد گودرزی شهرکی" روز پنج شنبه اول دیماه 1401ساعت ۹ صبح از میدان دوازده محرم تا امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیهما شهرکرد تشیع و سپس برای تشیع و تدفین به زادگاهش شهرکیان منتقل شد.

در این دیدار ها مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری با تبریک فرخنده ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز گرامیداشت مقام مادر، گفت: خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، فداکاری های بزرگی انجام دادند و امروز هم به فداکاری‌ که در مسیر رضای خداوند و خاندان رسالت و اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام بود افتخار کرده و احساس شادمانی و سرافرازی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری افزود: ایمان قلبی به عنایات پروردگار صبر، وفاداری و ایثار و فداکاری مردم ولایتمدار ایران و خانواده معظم شهدا نسبت به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دشمنان را نا امید کرده است.

در این دیدار که مدیر اجرایی و اعضای دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد حضور داشتند از مقام والای مادر شهیدان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار