به مناسبت دهه بصیرت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده جعفریه افتتاح شد

حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده جعفریه طی مراسمی با حضور شفیعی مسئول بسیج دانش آموزی استان قم، محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و آزاد رئیس آموزش و پرورش جعفریه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۸۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر شفیعی در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده جعفریه، در سخنانی با تاکید بر نقش بسیج دانش آموزی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج دانش آموزی نقش مهم و غیرقابل انکاری در پرورش روحیه و تفکر بسیجی و ایثارگری در میان دانش آموزان دارد.

در این مراسم، با اعطای قاب عکس حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد سردار دلها به بهمن آزاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، وی به عنوان رابط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان جعفریه معرفی شد.

شفیعی با اشاره به اینکه بیشتر فعالیتهای بسیج دانش آموزی در مناطق زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام خواهد شد گفت: با افتتاح این حوزه از این پس فعالیتهای آن به طور مستقل و زیر نظر ناحیه شهرستان جعفریه انجام می گیرد.

وی با اشاره به رسالت بسیج دانش آموزی افزود: علاوه بر جذب و سازماندهی ، ارائه آموزشهای علمی، انجام کارهای فرهنگی تربیتی، ورزشی ، هنری و برنامه ریزی در جهت کاربردی تر شدن امور از مهمترین ماموریتهای این حوزه به شمار می رود.

شفیعی اظهار کرد: شهرستان جعفریه دارای ۵۵۰۰ دانش آموز است که قریب به اتفاق آنان جهت عضویت در بسیج دانش آموزی سازماندهی خواهند شد و پس از ثبت نام اولیه و تکمیل پرونده به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جعفریه جهت ادامه فعالیت معرفی خواهندشد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار