در سپاه امام علی (ع) تنگستان

نقش فرقه های عقب مانده در اغتشاشات کشور همیشه مشهود بوده است

حجت‌الاسلام علی دریکوندی در کارگاه آموزشی شناخت فرق و مذاهب گفت:بهائیان و منافقان لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر هستند و رد پای آن در آشوب ها به خوبی احساس می شود.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۶۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین علی دریکوندی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان در کارگاه آموزشی شناخت فرق و مذاهب که دراین سپاه برگزارشدگفت:ورود شبکه بهاییان در آشوبها و اغتشاشاتی که در کشور رخ می دهد بسیار مشهود است.

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان در ادامه افزود: موضع اسلام درباره ارتداد بهائیان قابل تغییر نیست.

حجت‌الاسلام علی دریکوندی تأکید کرد: بهائیت فرقه‌ای مستقل است و ارتباطی به دین اسلام ندارد. بهائی‌ها کتاب مخصوص خود را دارند که نامش اقدس است. بهائی‌ها حتی در فکر متجدد اسلامی و قرائت‌های جدید دین اسلام نیز جای نمی‌گیرند.

وی بیان داشت:فقهای بزرگوار شیعه، نگاهبانان امین دین اسلام از ابتدای دعوت پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم)‌ و به دنبال آن در دوران امامت ائمه اطهار علیهم السلام، همواره با خطر انحراف و کجروی و ظهور ادیان و مکاتب انحرافی و باطل روبرو بوده‌اند.

ایشان با اشاره به هدف فرقه های ایجاد شده در ادیان تصریح کرد:ظهور این فرقه‌ها یا ناشی از کجروی و کج‌فهمی و درک نادرست از قرآن و مفاهیم دینی و یا دخالت دشمنان داخلی و خارجی برای فریب و گمراهی مردم و سست نمودن ایمان و اعتقادات جامعه اسلامی بوده است. هدف این دشمنان آن بوده تا صفوف مومنین به مکتب راستین و حقه تشیع را از هم گسیخته نموده و با ایجاد تفرقه در جامعه به اهداف و آرزوهای خود برای تسلط بر مردم و بهره‌برداری مادی از مواهب جامعه به نفع قدرت‌های طاغوتی برسند.

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان درپایان به دیدگاه های مراجع و علمای بزرگ اسلام درخصوص بهاییان وبهاییت اشاره کردند و گفتند:جمیع افراد فرقه ضاله بهائی محکوم به کفر و نجاست هستند و از غذا و سایر چیزهایی که با رطوبت مسری در تماس با آنها بوده است باید اجتناب کرد و در صورت تماس آنها با چیزی، مراعات مسائل طهارت در رابطه با آنها، نسبت به اموری که مشروط به طهارت است، واجب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار