خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین :

شهید سلیمانی کارش را برای رضای حق تعالی انجام میداد/تشییع پیکر حاج قاسم در کشور محبوبیت ایشان را به رخ دنیا کشید

حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت: سردار سلیمانی در عملیاتها اگر وضعیت مجروحین را رصد نمی کرد به منزل نمی رفت و دغدغه وی سلامت نیروها بود و این خصوصیت، حاج قاسم را در بین نیروها عزیز کرده بود.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۱۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

شهید سلیمانی کاریش را برای رضای حق تعالی انجام میداد/تشییع پیکر حاج قاسم در کشور محبوبیت ایشان را به رخ دنیا کشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گرگان گفت: خداوند فرمود شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند.انسانها اگر مورد توجه خداوند قرار بگیرند می شود شخصیتی مانند حاج قاسم، حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام پرورش یافت.

وی افزود:مردم در تشییع جنازه شهید سلیمانی قیامتی به پا کردند.اگر این تشییع در گرگان هم برگزار میشد مردم برای سردار قیامت می کردند و این نشان از محبوبیت و عظمت ایشان در بین مردم دارد.

رضایی خاطر نشان کرد: زندگی سردار سلیمانی را می توان به سه دوره تقسیم کرد: دوران اول جنگ تحمیلی، دوران دوم در امنیت مرزهای شرقی، دوران سوم در سپاه قدس .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: در عملیاتها اگر وضعیت مجروحین را رصد نمی کرد به منزل نمی رفت و دغدغه وی سلامت نیروها بود و این خصوصیت، حاج قاسم را در بین نیروها عزیز کرده بود.

وی بیان داشت: مرحله دوم زندگانی حاج قاسم قرارگاه قدس بود و با همان روحیه سربازی نظام و مقام معظم رهبری را می کند و در یکی از مهمترین اقدامات، خانواده هایی که وضعیت مناسب نداشتند را شناسایی کرد و به کمک آنها رفت و با کمک همان مردم بعد از آموزش، امنیت آن منطقه را به آنها سپرد.

رضایی تصریح کرد: مدافعان حرم خیلی مظلوم بودند و چه تبلیغی علیه آنان کردند.و چه دروغها که پشت سر آنها نزدند.

وی در پایان اذعان داشت: حاج قاسم کار را به خاطر خدا انجام می داد، متوسل به ائمه اطهار(ع) می شد و  دعای پدر و مادر و رزق حلال وی را به شخصیتی خاص و محبوب تبدیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار