مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم؛

بیان پیشرفت های کشور بهترین جلوه جهاد تبیین در مدارس است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم گفت: امروز دانش آموزان ما نیاز دارند تا در پرتو فریضه جهاد تبیین از سوی معلمان، در جریان پیشرفت های کشور قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۱۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ «حسن بیاتی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در همایش استانی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون مریم قم اظهار داشت: بر اساس منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادواره های شهدا باید بتواند پیام شهیدان عزیز را به جامعه منتقل کند.
وی افزود: بر این اساس، پشتیبانی از ولایت فقیه از مهمترین سفارش های شهدا در وصیتنامه هایشان است و شایسته است این موضوع در اولویت برنامه های فرهنگیان بسیجی قرار بگیرد.
بیاتی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که از فرد به یک مکتب تبدیل شد، ادامه داد: مولفه ها و ویژگی های این مکتب راهگشای ارتقاء و پیشرفت جامعه بخصوص دانش آموزان و معلمان است و ضرورت دارد معلمان بسیجی نسبت به شناخت بیشتر و معرفی آن اهتمام بورزند.
وی با اشاره به دسیسه های دشمنان در سیاه نمایی ها و ایجاد یاس در جامعه بخصوص جوانان گفت: بفرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین فریضه فوری و قطعی است و همه ما بدون فوت باید مصادیق پیشرفت کشور و دستاوردها و خدمات نظام به مردم و همچنین نمونه های دشمنی نظام استکبار در جنگ ترکیبی و شناختی بخصوص در فتنه اخیر را به صورت مستمر برای فرهنگیان و دانش آموزان بازگو نماییم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار