خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

شهادت سردار سلیمانی مظهر هراس نظام سلطه است

سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که نظام سلطه توان رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را ندارد.
کد خبر: ۹۴۸۰۸۷۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در مراسم هفته بصیرت و روز جهانی مقاومت در سالن شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد که نظام سلطه  قدرت رویارویی مستقیم با مقاومت اسلامی را ندارد از سردار دلها به عنوان یک نخبه برجسته سیاسی نام برد و اظهار کرد: دشمنان فرمانده دل‌ها، سردار سلیمانی را هدف قرار دادند تا آن جبهه شکسته شود ولی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم از سردار سلیمانی برای استکبار جهانی خطرناک‌تر است.

وی با بیان اینکه  شهید سردار سلیمانی در ۹ جبهه متفاوت جنگید گفت: مبارزه با اشرار ،هشت سال دفاع مقدس ، مبارزه با القاعده، مبارزه در جنگ ۳۳روزه لبنان، مبارزه با داعش در عراق ، مبارزه با داعش در سوریه، نبرد با داعش در ایران ،مبارزه با انصارالله در عراق ،نبرد در جبهه مقاومت اهل تسنن در غزه و...از جبهه‌هایی بود که سردار سلیمانی در آنها جنگید.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ایران، عراق و سوریه و دنیای اسلام را برعلیه ظلم بسیج کرد ادامه داد: شهید سلیمانی یک نابغه و نخبه سیاسی بود.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان،اضافه کرد: این شهید والامقام صاحب مکتب است و باید از مکتب او درس‌های زندگی را بیاموزیم.

 حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تبیین مسائل حکم جهاد داده‌اند، اظهار کرد: ایشان جهاد را یک فریضه فوری دانستند اما ما همچنان جایی که باید به میدان بیاییم دیر اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بدترین شیوه دفاع از ولایت این است که ولی فقیه پای کار بیاید و از ولایت دفاع کند، افزود: در این فتنه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها به میدان آمده و روشنگری کردند.

 دیباجی افزود: یکی از نکاتی که در ایام بروز فتنه در جامعه باید به آن توجه کرد این است که راه و مسیر درست را گم نکنیم و با هوشیاری و صلابت راه حق و باطل را تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها از الطاف الهی بوده و لذا از فتنه‌ها نباید هراس داشت چرا که از صدر اسلام وجود داشته‌اند، اضافه کرد: ملت ایران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هوشیاری و بیداری فتنه‌ها را یک به یک پشت سر گذاشتند .

حجت الاسلام دیباجی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه ولایت فقیه توانسته است در برابر تهاجم و توطئه‌های دشمنان محکم و استوار ایستادگی کند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ایجاد نظام اسلامی و ولایی مهم‌ترین هدف انقلاب مردم ایران است و امروز مسئولان نظام باید ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد دشمنان جنگ ترکیبی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، گفت: کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در این ۴۳سال استقلال خود را پیدا کرده‌اند افزود: دشمن در این سال‌ها سه فتنه بزرگ را علیه جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان از فروپاشی سیاسی به عنوان یکی از فتنه های دشمن علیه کشورمان نام برد و گفت: دشمن بر روی این فتنه سه دهه کار کرده است.

وی از فروپاشی اقتصادی به عنوان دیگر فتنه دشمن نام برد و اظهار کرد: فتنه فروپاشی اقتصادی از سال ۱۳۹۱تا ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سومین فتنه دشمنان فتنه فروپاشی اجتماعی است گفت: دشمن در این فتنه امسال با همه قوا به میدان آمد ولی مردم آن را خنثی کردند.

وی از جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردمی نام برد و تصریح کرد: ما در ایران رفراندم‌هایی همانند ۱۳آبان ، ۹دی و ۲۲بهمن را با پشتوانه مردم داشتیم.

وی با اشاره به اینکه باید با همه ظرفیت‌ها وارد شویم و آسیب‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را با کار میدانی به فضل الهی با موفقیت‌های بزرگ به سرانجام برسانیم، افزود: باید با روحیه جهادی کار میدانی را انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار