خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمودی:

انسان باید با انتخاب صحیح خود را به سعادت برساند

 همدان- مربی صالحین گفت: انسان باید با انتخاب صحیح خود را به سعادت برساند و در راه رسیدن به سعادت از موانع و سختی‌ها عبور کند.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۹۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسيج، حجت‌الاسلام سید مرتضی محمودی در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت توسط پایگاه محدثه شهرستان بهار برگزار شد، با بیان اینکه مقام حضرت زهرا (س) بسیار بلند مرتبه است، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در سادگی زندگی می‌کرد و به هیچ وجه از حضرت علی(ع) درخواستی نمی‌کرد و این بانوی مکرمه با ساده زیستی به ما درس آموخت .

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و معرفتی حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: باید ایشان را به عنوان الگو و سرمشق در زندگی خود قرار دهیم.

مربی صالحین بیان کرد: این دنیا نیز مانند یک مسافرت کوتاه است که انسان زندگی می‌کند و باید با جمع آوری توشه برای آخرت، تلاش کرده و آخرت خود را آباد کند و با انتخاب صحیح خود را به سعادت برساند و در راه رسیدن به سعادت از موانع و سختی‌ها عبور کند.

وی به سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: جامعۀ ایرانی به لحاظ فرهنگی و اجتماعی، بسیار متنوع است.

محمودی ادامه داد: زمانی که جنگ تحمیلی پایان یافت، کم کم شاهد تأثیرپذیری بیشتر مردم از جریان‌های جهانی و تحولات بین المللی بوده‌ایم و این امر به تدریج بر سبک زندگی مردم نفوذ کرده و باعث ظهور جامعۀ مصرفی و شیوه‌های زندگی جدید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار