همزمان با دومین روز از دهه مقاومت؛

حضور مداحان و شاعران آیینی بام ایران در کرمان

جمعی از مداحان و شاعران آیینی چهارمحال وبختیاری همراه با شاعران و ستایشگران دیگر استانها در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۵۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در دومین روز از دهه ی مقاومت جمعی از مداحان و شاعران آیینی از سراسر کشور با حضور در خانه سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به مرثیه سرایی پرداختند.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۲۰۰ نفر از مداحان برجسته از استان‌های کشور وشاعران آیینی امروز میهمان بیت الزهرای کرمان بودند و در این مراسم به مرثیه سرایی پرداختند.

حجت الاسلام مجید باباخانی افزود: این گردهم آیی با هدف اشاعه وگسترش مکتب سردارسلیمانی در جامعه برگزار شد و مداحان و شاعران آیینی از هر استان سفیران و مبلغانی برای ترویج این مکتب خواهند بود.

در این مراسم معنوی شاعران و مداحانی از لرستان، چهارمحال و بختیاری،خراسان، آذربایجان غربی و کرمان نیز به بیان سروده‌ها و اشعار و آثار خود در وصف سردار مقاومت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی پرداختند.

نکته برجسته این مراسم حضور پیرغلامان و مداحان نوجوان در کنار هم بود و این مراسم با مرثیه سرایی حاج احمد واعظی مداح کشوری در رثای شهدا مقاومت همراه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار