سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سفربه سامان؛

۱۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش استان

بنیادی‌فرد،از اختصاص۱۸۴۰میلیاردریال اعتبار در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای توسعه ورزش استان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۲۲
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به شهرکرد یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تسریع در روند توسعه زیرساخت‌های ورزش این استان مصوب شد.

موعود بنیادی‌فرد در نشست با هیات‌های ورزشی شهرستان سامان تاکید کرد: امید است بتوان با جذب سریع و به‌موقع اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری، زمینه تسریع در روند تکمیل و بهره‌‎برداری از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی استان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را فراهم کرد.

وی افزود: تکمیل و بهره‌‎برداری از طرح‌های نیمه‌تمام مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری به‌منظور بهره‌برداری ورزشکاران در دستور کار مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بنیادی‌فرد، رفتینگ را به‌عنوان یکی از موضوع‌های مهم در اشتغال‌زایی ورزشی استان اعلام و تصریح کرد: از طریق هماهنگی بین‌بخشی باشرکت آب منطقه‌ای چهارمحال وبختیاری واداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان سامان‌دهی می‌شود تا مردم بتوانند از این رشته ورزشی گردشگرپذیر استفاده مطلوب‌تری داشته باشند.

وی یادآور شد: طرح‌های جدید مرتبط با ورزش چهارمحال و بختیاری پس از تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این حوزه تعریف و اجرایی خواهد شد.

بنیادی‌فرد اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات، تجهیزات، اعتبارات و منابع مرتبط با ورزش در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری از برنامه‌های اصلی مدیران ورزش و جوانان استان در دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار