دوره معارف و اندیشه اسلامی طرح ولایت دردلوار برگزار شد

روز گذشته معاونت تعلیم و تربیت سپاه دلوار دوره معارف و اندیشه اسلامی را با عنوان طرح ولایت جهت فرماندهان، مدیران، شورای حوزه و پایگاه، سرگروه ها و مربیان بسیج برگزار نمود.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۲۹
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، روز گذشته معاونت تعلیم و تربیت سپاه دلوار دوره معارف و اندیشه اسلامی را با عنوان طرح ولایت جهت فرماندهان، مدیران، شورای حوزه و پایگاه، سرگروه ها و مربیان بسیج برگزار نمود.

حجت الاسلام محمدزاده معاون تعلیم و تربیت مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص این دوره آموزشی گفت: دوره توانمند سازی فرماندهان و مدیران بسیج با عنوان دوره معارف و اندیشه اسلامی طرح ولایت در چهار محور معرفتی و اعتقادی، بصیرتی و سیاسی،اخلاقی و  تربیتی و  توانمندسازی و مهارتی توسط اساتید مجرب برگزار شد.

حجت الاسلام محمد زاده در ادامه افزود: از آنجا که برای تربیت جوان مومن انقلابی پای کار، در راستای سند ده ساله بسیج دوره معارف و اندیشه اسلامی جهت ارتقا توانمندی و با محوریت مسئولین گروه های نقش آفرین به عنوان سرگروه،فرمانده و مربی است که به مدت شش روز در تاریخ های متفاوت در مسجد ولیعصر (عج) شهر دلوار برگزار شد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار