عضو خبرگان رهبری:

دشمنان همچنان از اتحاد حوزه و دانشگاه واهمه دارند

تبریز- عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمنان این نظام مقدس همچنان از اتحاد حوزه و دانشگاه واهمه دارند، بیان کرد: ویرانی‌های دوره طاغوت باید برای جوانان تبیین شود و اساتید دانشگاهی نیز به وظایف خود در جهاد تبیین به درستی عمل کنند.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۸۶
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در جمع مردم مراغه به فرارسیدن ۲۷ آذرماه، سالروز شهادت آیت‌الله دکتر محمد مفتح نیز اشاره کرد و افزود: این عالم بزرگوار را گروهک فرقان در سال ۱۳۵۸ به شهادت رساند و این مجتهد شیعه قبل از آنکه در دانشگاه تهران مسئولیت دانشکده الهیات را بر عهده بگیرد، در حوزه علمیه قم مدرس بود و بر همین اساس نیز سالروز شهادت ایشان به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شد.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله مفتح «منظومه» حاج ملا سبزواری را در حوزه تدریس می‌کرد، افزود: اقامه نماز عید فطر در قیطریه تهران به امامت این مجتهد در برگ‌های درخشان تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار مانده است زیرا پس از آن مردم به خیابان‌ها ریختند و پایه‌های رژیم طاغوتی را متزلزل کردند.

حجت الاسلام پورمحمدی در بخش دیگر سخنان خود به شهادت عالم سنی، «مولوی عبدالواحد ریگی» نیز اشاره و اظهارداشت: این عالم سنی به خاطر همسو نبودن با استکبار جهانی به شهادت رسید و خودش را ایرانی می‌دانست.

وی ادامه داد: به شهادت رساندن این عالم سنی نشان داد که فضاسازی رسانه‌های بیگانه در زمینه حقوق اهل سنت در ایران دروغی بیش نیست زیرا برای آنان برآورد شدن خواسته‌یشان اهمیت دارد و هم با شیعه مختلف هستند و هم با سنی.

وی ملت ایران را به بیداری در برابر جریان رسانه‌ای دشمنان فراخواند و افزود: از بیان سخنان نابه‌حق باید دوری شود زیرا یک سخن نسنجیده باعث مسلمان‌کشی می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار