مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

بنیان آرمان های انقلاب بر استکبارستیزی استوار است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، عاری شدن جهان از ظلم، ظالم و مظلوم را اساسی ترین مسئله اسلام و انقلاب عنوان و بیان کرد: بنیان آرمان های ما بر استکبارستیزی و عدالت گستری استوار است.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۰۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در همایش آموزشی گروه های نقش آفرین بسیج، دین و شریعت، امامت و امت را سه ضلع اصلی نظام اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ اسلام است که توانست قطار امت اسلامی را به ریل و مسیر اصلی خود بازگرداند.

  وی بصیرت دهی و جهاد تبیین را مهم ترین و اصلی‌ترین وظیفه خواص و گروه های نقش آفرین خواند و ادامه داد: دشمن با بهره‌گیری از فضای آلوده رسانه می خواهد چهره زشت و شکست خورده لیبرال و لیبرال دموکراسی را با شعارهای فریبنده ای همچون زن، زندگی، آزادی، در اذهان جوانان و نوجوانان ما تطهیر کرده و مشکلات کوچک ما را بزرگ جلوه دهد تا بتواند به اهداف استکباری خود دست یابد اما اسلام در حال قوت گیری و گسترش بی وقفه و سریع در گستره جهان است و شکست استکبار حتمی است.

   حجت الاسلام مهدی نیا بر تقویت ایمان و معنویت تاکید و اظهار داشت: ماندگاری اسلام و انقلاب در گرو تقویت پایه های ایمان و اعتقادات است و سوق یافتن مردم توسط گروه های نقش آفرین به سمت مساجد و اماکن مذهبی، این پایه ها را قوی تر و مستحکمتر می کند.

   همایش یکروزه آموزش گروه های نقش آفرین بسیج با حضور دهها نفر از بسیجیان در حسینیه سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار