دریادواره شهدای شهراهرم

میدان اصلی نبرد دشمن با ملت ایران،ذهن وقلب آنهاست

سردار سنایی راد در مراسم یادواره شهدای شهراهرم گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران با یک جنگ ترکیبی روبروست که بازیگران بسیار متعدد و حرفه‌ای هستند.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۸۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا درمراسم یادواره شهدای شهراهرم که به همت حوزه مقاومت بسیج روح الله این شهر در مسجد قائم آل محمد(عج)برگزار شد گفت:درقرن بیست و یکم یا نوعی جنگ روبرو هستیم که در ادبیات نظامی به جنگ هیبریدی یا ترکیبی معروف است.
سرهنگ احمدحیدری فرمانده سپاه امام علی (ع)تنگستان ضمن خیر مقدم به سردار سنایی راد گفت:دشمنان نظام اسلامی به لحاظ دشمنی و غرض ورزی در جستجوی کشف نقاط ضعف نظام ما بوده اند، به همین جهت از مهم ترین خصیصه های دشمن، بهانه جویی بوده و همیشه برخوردهای مردم و مسئوولان نظام را تحت نظر داشته و در صدد بهانه گیری برای بهره برداری سیاسی است.ودر این دو ماهه نیز دشمنان با استفاده از بهانه جویی های واهی جامعه را دچار اختلال کردند.

معاون سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به هدف دشمن در ابتدا تسخیر ذهن وقلب مردم ایران است افزود:میدان اصلی نبرد دشمن ملت ایران ذهن وقلب آنهاست.وفروپاشی نظام اسلامی نیزازطریق اشغال و تسخیر این میدان مبارزه میسر است.
سردار سنایی راد ایستادگی‌ وسستی خاکریزهای معرفتی انسان را مهم تلقی کرد وتأکید داشت:و وقتی خاکریزهای معرفتی و نگرش‌ افراد یا جامعه ای سست نشود یا فرو نریزد،در برابر فشارها از خود مقاومت نشان می دهد در برابر آن ها می ایستد از خود دفاع می کند اما وقتی خاکریز های شناختی ،اعتقادی و ایمانی نفوذ پذیر باشد به تدریج و موریانه وار مقاومت های درونی خود را از دست میدهد.
سردار سنایی راد درخصوص نحوه مقابله و پاسخگویی به شبهات ارائه شده توسط جوانان تصریح کرد:امروزجهاد تبیین ،سخت تر ومهمتراز جهاد اکبر وحضور در جبهه های جنگ است و برای هر نوع حمله ای که از جبهه ی مقابل میشود باید پدافند قوی ای به نام اطلاع دقیق از نوع حمله و پاسخگویی به موقع به آن حمله داشته باشیم.
رسول سنایی راد در ادامه به بیان خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت واز تلاش برای کمک به مشکلات خانواده در دوران کودکی گرفته تا نبرد با کفار برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای خانواده ای بزرگتر به نام ایران نام برد.
درپایان مراسم نیز کربلایی عباس زنده بودی به  ذکر مصیبت ومداحی برای اهلبیت وحضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداخت.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار