خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی

تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه خدمات قوه قضائیه به مردم باشد

تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع باید همواره در سرلوحه فعالیت‌های اداری و خدماتی قوه قضائیه باشد.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۹۸
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در جمع گزینشگران قوه قضائیه منطقه شمال غرب کشور(آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل) گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع باید همواره در سرلوحه فعالیت‌های اداری و خدماتی قوه قضائیه باشد.

وی ادامه داد: کسی که از عمق جان به نظام اسلامی ارادت دارد و علاقمند و مطیع ولی امر است بدون تردید در برخورد با مردم نیز رفتار مناسبی خواهد داشت.

خلیل اللهی با بیان اینکه گزینشگران نباید کیفیت کار‌های خود را فدای سرعت کنند یادآور شد: بر همین اساس باید با همفکری و همکاری به بهترین شیوه‌ها و روش‌های گزینشی دست یابیم و با احراز حداقل‌های گزینش در این مسیر با ریزش‌های احتمالی مواجه نشویم.

 وی با تاکید بر گزینش افراد معتقد به نظام و انقلاب اسلامی در قوه قضائیه اظهار کرد: باید توجه داشت که بهترین و مهمترین سرمایه نظام اداری کشور سرمایه‌های انسانی است و تنها سرمایه دستگاه قضایی نیز نیرو‌های انسانی است و نباید اقدامی انجام داد تا این نیرو‌ها از دست بروند و یا بی انگیزه شوند.

خلیل اللهی با اشاره به اینکه گزینشگران قوه قضائیه در تامین سرمایه انسانی متعهد اثرگذار و موثر هستند ادامه داد: بین گزینش کارمندان و قضات نباید تفاوتی قایل شد و همچنان که قضات از حیث شرع، قانون و اخلاق مسئولیت‌های بسیار مهم و خطیری دارند و در راستای کشف حقیقت، احقاق حق مردم و ابطال باطل تلاش می‌کنند، کارکنان اداری نیز در به نتیجه رسیدن یک پرونده نقش بسزا و تعین کننده‌ای دارند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی کیفیت کار گزینشگران را مهم برشمرد و اضافه کرد: با توجه به لزوم جذب کارکنان صالح و سالم در نظام اداری جمهوری اسلامی باید با همفکری و همکاری به بهترین نفرات رسید و با احراز حداقل‌های گزینش در مسیر بارورسازی نظام اداری تلاش شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار