در مسجد امام رضا(ع)؛

نفرات برگزیده مسابقات قرآن و عترت حوزه شهید رجایی مشخص شدند

مسابقات قرآن و عترت حوزه شهید رجایی به میزبانی پایگاه و مسجد امام رضا(ع) برگزار و نفرات برگزیده این مسابقات برای شرکت در مرحله استانی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۸۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات سراسری قرآن و عترت با تلاش مهدی اسحاقی معاون تعلیم و تربیت حوزه شهید رجایی و جمعی از بسیجیان این حوزه مقاومت در مسجد امام رضا علیه السلام با حضور محمد براتی فرمانده حوزه، عطایی مسئول دارالقران سپاه استان قم و محمد حسن ضیائی مسئول آموزش تعلیم و تربیت سپاه استان قم برگزار شد.

براتی در مورد این مسابقات گفت: مسابقه قرآن و عترت بین بسیجیان با هدف اعتلاي دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت ديني و توسعه فضاي معنوي و قرآني و نیز زمينه‌سازي انس و الفت آنان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها برگزار شد و برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفته و به مرحله استانی راه یافتند.

وی در ادامه عطایی عنوان کرد: یکی از فعالیت های دارالقرآن بسیج مستضعفین از ابتدا تا کنون برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است. امسال نیز به رسم سال های قبل اما با کمی تفاوت با اضافه شدن بخش های جدید سابقات قرآن کریم برگزار شده است.

براتی مطرح کرد: این دوره از مسابقات در چهار مرحله برگزار خواهد شد. مرحله نخست بین مساجد و پایگاه ها (محله ای)، مرحله دوم در سطح شهرستان، مرحله سوم در سطح استان و مرحله چهارم در سطح کشوری است که پس از ثبت نام، مکان برگزاری در هر مرحله به واسطه تماس به افراد اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات حوزه شهید رجایی در چهاردهم آذرماه با رشته های حفظ، قرائت، نهج البلاغه، ترتیل و غیره با حضور داوران بین المللی آقایی و وحیدی و بسیجیان محدوده حوزه شهید رجایی در مسجد امام رضا علیه السلام برگزار شد.

نفرات برگزیده مسابقات قرآن و عترت حوزه شهید رجایی مشخص شدندنفرات برگزیده مسابقات قرآن و عترت حوزه شهید رجایی مشخص شدندنفرات برگزیده مسابقات قرآن و عترت حوزه شهید رجایی مشخص شدند

انتهای پیام/س.یوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار