خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

هویت، امنیت و عزت نظام مرهون خون شهدا و ایثار رزمندگان است

تبریز- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: هویت، امنیت و عزت در جمهوری اسلامی، مرهون خون شهدا و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۲۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دریادار عباسی در سالگرد شهادت جانباز مدافع حرم شهید صمد فاتح نژاد در وادی رحمت تبریز، افزود: دشمن پس از پشیمانی از جنگ سخت برای جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی به ایجاد تفرقه و شبهه افکنی روی آورده است وبا هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران در این مسیر نیز کاری از پیش نخواهد برد.

وی با تشریح دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی گفت: حضور مستشاران ایرانی در جبهه مقاومت گامی مهم برای گسترش افراطی گری استکبار جهانی خواند و شهدای جبهه مقاومت را مدافعان جان برکف این جبهه دانست که تا پای جای برای این امر تلاش کردند.

 فرمانده تیپ امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم شهید صمد فاتح نژاد را نمونه بارز دلاورمردان جبهه مقاومت دانست که در راه دفاع از حرم ال الله به درجه رفیع جانبازی نائل و پس از آن به فیض شهادت رسید.

 علی نژاد افزود: همرزمان آن شهید والامقام در تیپ امام زمان (عج) برای دفاع از ایران اسلامی و تامین امنیت پایدار آماده شهادت هستند.

جانباز مدافع حرم صمد فاتح نژاد خواجه، متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۱ بوده که در ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ در تکریت عراق بر اثر اصابت موج انفجار و ترکش قطع نخاع شده و به درجه جانبازی نائل شده بود.

وی، بعد از تحمل جراحت‌های دوران جانبازی در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) سرانجام بامداد روز سه‌شنبه، نهم آذر ماه سال ۱۴۰۰ به یاران شهیدش پیوست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار