دشمن جنگ تمام عیار شناختی به پا کرده است

نشست بصیرتی بسیجیان ناحیه ابوذر پیرامون علوم رسانه و شناختی با حضور دکتر محمد جوانی استاد دانشگاه امام حسین در مسجد امام رضاعلیه السلام برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۴۰۵۶
|
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛دکتر محمد جوانی بیان کرد :در جنگ نظامی جسم ها به خاک و خون می افتند اما روح ها پرواز می کنند.کشته شدگان جنگ نظامی مایه افتخار خود و خانواده هایشان هستند اما کشته شدگان جنگ شناختی مایه ذلت و سرافکندگی خود و خانواده یشان هستند. 

 

وی ادامه داد: کسانی که روح الله عجمیان را شهید کردند چهره آنان به قاتل نمی خورد ولی بی‌رحمانه برادر کشی کردند ؛این اثر مستقیم جنگ شناختی است. 

 

وی گفت : دشمن با تمام قوا سمت من و شما می آید رسانه های بیگانه از مردم خود بابت پخش اخبار پول می گیرد واگر خانواده ای مالیات تلویزیون را ندهد به زندان و جریمه مبتلا می کنند.اما برای ما فی سبیل الله اخبار پخش می کنند. بیش از یک و نیم میلیارد چینی هستند چرا برای آنها برنامه پخش نمی کنند؟

 

این فعال رسانه ادامه داد: عزیزان جنگ تمام عیار شناختی است . از مهم ترین رئوس حملات شناختی خانواده های ماست . زن وشوهر را رودروی همدیگر قرار می دهد.بچه را رودروی شما قرار می دهددیر نباشد که اگر جهاد تبیین عقب بیفتد بچه ها اعتقاد شمارا مسخره می کنند. جنگ تمام عیار است زیرساخت های فکری ما را می زند.

 

اگر الان وارد جنگ شناختی نشوی دانه دانه بچه هایت چلو چشمانت سقوط می کنند. 

 

وی اظهار کرد:اینهایی که لشکر سایبری راه انداخته اند کسانی هستندکه۱۷۰۰۰ شهید ترور از ما گرفتند جوان دردام این منافقین نیفتد. اینها به جان بچه های ما افتاده اند. متاسفانه فضای مجازی دست اینهاست. دشمن هشتک آرمان و آرتین را حذف می کند ولی هشتک مهسا امینی را ضریب می دهد .

 

وی با اشاره به سخنان رهبری گفت :در جنگ روایت عقبیم .تنها جایی که رهبری اظهار ضعف می کنند در رسانه است .

 

وی در پایان خاطر نشان کرد :حقیقتا حرکت انقلاب با تمام خباثت های خارجی و با تمام تحریم ها وخیانت ها و ناکارآمدهای داخلی رو به پیشرفت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار