به مناسبت بسیج انجام شد؛

تجدید بیعت بانوان بسیجی استان قم با بنیان‌گذار کبیر انقلاب

بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم به مناسبت هفته بسیج با آرمان‌های انقلاب و رهبری و امام راحل تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۶۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسئولان سازمان بسیج جامعه زنان استان قم و فرماندهان حوزه های مقاومت خواهر به مناسبت هفته بسیج با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، بار دیگر پایداری و دلبستگی خود را با آرمان‌های والای امام، تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای اعلام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مدافع امنیت، در این مکان مقدس هم پیمان شدند با تجدید میثاق با رهبری، در راستای اعتلای انقلاب اسلامی، احیای هویت زن مسلمان در تراز انقلاب اسلامی و ترسیم الگوی زن فاطمی از هیچ تلاشی دست بر نداشته و به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی گام بر دارند.

در این مراسم مسئول بسیج جامعه زنان استان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج گفت: به حق این انقلاب، بی‌نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

وی گفت: بیعت با امام، عمل صالحی است که در ایمان به اسلام ناب محمدی (ص) ریشه دارد؛ همان پشتوانه عظیمی که "جهاد" را تبیین می‌کند و آن را با توحید، رسالت، امامت و مهدویت پیوند می زند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار