همزمان با سراسر کشور؛

همایش میقات صالحین در قم برگزار شد

گردهمایی حلقه‌های صالحین قم با عنوان میقات صالحین امروز همزمان با سراسر کشور با حضور سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۱۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش میقات حلقه‌های صالحین شهر مقدس قم امروز در مصلای قدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید شرفی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز چهارم آذرماه به‌عنوان یکی از روزهای هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایمان و تقویت اسلامی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: حلقه‌های صالحین امروز در سراسر کشور در نمازهای جمعه حضور می‌یابند و قدرت معنوی بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز همایش میقات صالحین همزمان با سراسر کشور در مصلای قدس، پردیسان، کهک، جعفرآباد، سلفچگان و قنوات برگزار شده است و متربیان حلقه‌های صالحین در مورد مباحث روز با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

شرفی از انجام سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم توسط سردار موحد فرمانده سپاه استان قم یاد کرد و گفت: در شهرستان‌ها نیز فرماندهان سپاه شهرستان‌ها به ایراد سخن پرداختند و ائمه جمعه نیز در مورد هفته بسیج و اصل و بنای این درخت تنومند مباحثی را مطرح کرده‌اند که مورد استفاده بسیجیان و عموم مردم قرار گرفته است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار