به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدای شهرستان فنوج با حضور شورای اداری شهرستان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج و مادر شهید حسن اربابی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۴۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فنوج، در این مراسم حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فنوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان داشت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج افزود: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری رشادت های شهدا مروری است بر ولایت‌پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خون شان لاله‌زار عطر ناب محمدی است.

حجت الاسلام سپاهی در پایان با اشاره به "آیه الذین یومنون بالغیب" گفت: عالم بر دو بخش است؛ یک بخش زمینی که ما هستیم و یک بخش غیب که نمی بینیم، عالم غیب واقعی تر از این عالم است که لمس می کنیم و شهدا صاحبان آن عالم هستند و باید از آنها استعانت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار