هدف انقلاب اسلامی پیاده‌سازی تمدن اسلامی در کشور می‌باشد

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در چهاردهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: هدف انقلاب اسلامی پیاده‌سازی تمدن اسلامی در کشور می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۶۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر حسین قدیانی در چهاردهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان بوشهر سپاه امام صادق علیه‌السلام این استان ر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ساختار‌های تمدن اسلامی در کشور را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولین جمهوری اسلامی ایران شایسته است به دلیل خواسته‌های مردم و شهدا در دوران انقلاب اسلامی برای اجرای مبانی اسلامی در کشور ساختار‌های فرهنگ و تمدن اسلامی را در جامعه پیاده‌سازی کنند.
وی با اشاره به نظریه جامعه اهل سنت در مورد عملکرد بسیج افزود: تشکیل بسیج در صحنه عمل به عنوان یک نهاد درونی و یک مجموعه داخلی برای انقلاب اسلامی اقدامی بود که توانست این انقلاب را در مقابل تمامی تهدید‌های بیرونی و درونی جمهوری اسلامی ایران حفظ کند.

هدف انقلاب اسلامی پیاده‌سازی تمدن اسلامی در کشور می‌باشد

حسین قدیانی با اشاره به نظریه خود در مورد معنای بسیج تصریح کرد: بسیج به معنای به میدان آوردن تمام ظرفیت‌های یک ملت در راستای نیاز‌های انقلاب اسلامی می‌باشد و یکی از وظایف اصلی این نهاد مردمی سازماندهی مردم و هموار کردن موانع پیش و روی انقلاب اسلامی می‌باشد.
رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با توجه به ویژگی‌های بسیجی اظهار کرد: یک فرد بسیجی شایسته است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دارای ویژگی‌های صبر، تقوا، یاد خدای متعال، معرفت، توکل و بصیرت را دارا باشد.
دکتر حسین قدیانی نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس بسیار مفید دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه دارای دو نیروی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه انقلاب اسلامی بود، اما با این وجود مردم بر این باور هستند که دوران دفاع مقدس توسط نیروی مردمی بسیج اداره می‌شد.
وی پیشرفت ایران را به دلیل حمایت و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تهدید‌های مداوم دشمنان خود امروزه به دلیل حمایت و حضور مردمانش در صحنه‌های مختلف انقلاب به عنوان یکی از قدرت‌های منطقه‌ای شناخته می‌شود.

هدف انقلاب اسلامی پیاده‌سازی تمدن اسلامی در کشور می‌باشد

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر و اهداف دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم شریف جمهوری اسلامی ایران با اندکی تفکر و تحلیل به راحتی متوجه می‌شوند که هدف از ایجاد این اغتشاشات و ناامنی‌ها توسط دشمنان انقلاب اسلامی خدشه‌دار کردن امنیت ملی و آغاز یک جنگ داخلی در کشور می‌باشد.
دکتر حسین قدیانب اصلی‌ترین مبنای انقلاب اسلامی را اصل ولایت دانست و گفت: اصل ولایت فقیه به عنوان اصلی‌ترین مبانی است که استحکام درونی انقلاب اسلامی را ایجاد و از این انقلاب محافظت می‌کند.

هدف انقلاب اسلامی پیاده‌سازی تمدن اسلامی در کشور می‌باشد

حسین قدیانی جهاد تبیین را در کشور مهم و دانست و اظهار کرد: امروزه به دلیل حجمه‌ی دروغین رسانه‌های معاند در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار لازم است که مسئولین و مردم با جهاد تبیین رشد کشور را در زمینه‌های مختلف نظیر اقتصادی، سیاسی، صنعتی، امنیتی و نظامی به هم‌وطنان خود تبیین کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار