برگزاری اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری در چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با معرفی نفرات برتر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۹۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار محمد جواد تجویدی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد گفتمان سازی و روحیه امید و خودباوری در بین دانشجویان و بسیجیان و حمایت از طرح‌های دانش بنیان جوانان است.

وی افزود: از بین ۱۲۲ ایده و طرح ارسال شده به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، ۶۵ تیم موفق به حضور در این دوره از رقابت‌ها شدند.

سرهنگ تجویدی اضافه کرد: در پایان از سه تیم از ایده‌های برتر و سه تیم نیز از این نمایشگاه به عنوان برگزیده تقدیر به عمل آمد.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  اظهار داشت: همچنین ۳۰ تیم مورد حمایت مالی و معنوی قرار گرفت.

سرهنگ تجویدی گفت: بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان با ۱۹ پایگاه علمی و شش مرکز رشد در هسته‌های گفتمان سازی و توانمندسازی نخبگان بسیجی چهارمحال و بختیاری را حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال با همکاری پارک علم و فناوری استان طرح شهید خرازی را با شعار "هر پایگاه مقاومت بسیج یک سنگر دانش بنیان" اجرا می کنیم و تلاش داریم تا  استعداد‌های افراد را در زمینه‌های مختلف کشف کنیم.

سرهنگ تجویدی ادامه داد: در این طرح هشت هزار نفر ساعت آموزش به علاقمندان در چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار