خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در فامنین گرامیداشت جهادگر شهید «حاج جعفر خواستان»

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر شهید «حاج جعفر خواستان» در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۲۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

سرهنگ سیدروح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: فعالیت گروه‌های جهادی همزمان با سراسر کشور با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور اعضای ستاد پشتیبانی گروه‌های جهادی شهرستان فامنین آغاز به کار کرده است.

وی عنوان کرد: این رزمایش با گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر شهید «حاج جعفر خواستان» با اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و تولید انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون ساخت و افتتاح خانه برای محرومین و نیازمندان با کمک و مشارکت ادارات مربوطه، کمک به شبکه آبرسانی در شهر فامنین، افتتاح کارگاه‌های تولید و اشتغالزایی و اعطای وام اشتغال برای رونق تولید برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی به همت ۷ گروه جهادی، تهیه جهیزیه به دو زوج نیازمند، ساخت خانه برای مددجوی کمیته امداد توسط گروه‌های جهادی و برگزاری دوره‌های آموزشی پرورش زنبور عسل به بسیجیان و آحاد جامعه توسط گروه‌های جهادی از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار