خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

هدف دشمن از فتنه انگیزی سوریه سازی ایران است/رویکرد بسیج در استان خدمت رسانی به محرومین است

سردار ملک شاهکوهی گفت:نیاز امروز جامعه ما برای گذر از فتنه ها هوشیاری مردم و وحدت کلمه در تمام لایه های جامعه است.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۰۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

هدف دشمن از فتنه انگیزی سوریه سازی ایران است/رویکرد بسیج در استان خدمت رسانی به محرومین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش فرماندهان پایگاه های سپاه شهرستان به مناسبت هفته بسیج گنبد گفت: اگردشمنان بخواهند امنیت مردم ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خطر بیندازد پاسخ نظام سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
وی افزود: حقیقت مردم ایران شما مردم شریف و وفادار به انقلاب و خون شهدا هستید نه کسانی که با تطمیع و هدایت سرویسهای اطلاعاتی بیگانه در کف خیابان دست به ترور جوانان و نیروهای امنیتی ما می زنند.
ملک اذعان داشت: هدف دشمن از فتنه انگیزی سوریه سازی ایران و تجزیه کردن ایران مقتدر بوده است واین پروژه را در حال حاضربا کشته سازی دنبال می کنند،
فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: نیاز امروز جامعه ما برای گذر از فتنه ها هوشیاری مردم و وحدت کلمه در تمام لایه های جامعه است، زیرا هرجا مردم به دفاع از انقلاب به مبدان آمدند دشمن شکست خورد.
وی اذعان داشت: امروز رویکرد بسیج در استان خدمت رسانی به محرومین است و در حال حاضر 80 پروژه آماده بهره برداری داریم ، در برنامه های محرومیت زدایی در آینده 1200خانه محروم درسطح استان در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار