جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

هفته بسیج فرصت مناسبی برای تشریح عملکردبسیج وسپاه در عرصه های مختلف می باشد

بمناسبت هفته بسیج، نشست سران طوایف، معتمدین وعشایر در بخش بنت شهرستان نیکشهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۰۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرادر پرویز آبسالان، جانشین سپاه سلمان استان در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصت بسیار خوبی برای تشریح عملکرد بسیج و سپاه درعرصه های مختلف فرهنگی، خدمت رسانی، علمی ودیگرعرصه هامی باشد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش بصیرت خود و جامعه و رشد دانش و بینش نوجوانان و جوانان و تقویت عقلانیت و مبانی دینی متذکر شد ،صحنه هایی که در این روزها و شب ها در کشور اتفاق می‌افتد و تعدادی از جوانان و نوجوانان ما در کف میدان برای آشوب حضور دارند، نشانگر کم کاری در این جهت است و همه اعم از کسانی که دارای سمت هستند، طلاب و علمای دین، اساتید دانشگاه، معلمین و پدر و مادر و خواهر و برادری که برای اعضای کوچکتر خانواده الگو هستند باید برای دشمن شناسی و افزایش بصیرت و رشد عقلانیت و دانش و بینش نسل جدید تلاش کنند.

سردار آبسالان بین کرد: متاسفانه در استان سیستان و بلوچستان شاهد بخشی از این جنگ ترکیبی بوده و هستیم و حوادثی که در یکی دو ماه اخیر در استان رخ داده نشانگر برنامه ریزی ویژه دشمن برای استان ماست و ما می‌بایست با عقلانیت عدالت و انصاف از بروز التهابات در جامعه و استان پیشگیری کنیم و اگر خدای ناکرده التهابی رخ داد باعقلانیت و انصاف و بر اساس حق و عدل آن را از بین برده و ترمیم کنیم و به حالت گذشته برگردیم و بیشتر اتحاد و انسجام خود را تقویت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان بابیان اینکه رهبری با نگاه نافذ و هوشمندانه و نورانیت اوضاع کشور وجهان اسلام را رصد می‌کنند خاطرنشان کرد :همانگونه که رهبری فرمودند ،دشمن جنگ ترکیبی را علیه ملت ما آغاز کرده و این روزها آثار آن نمایان است و دشمنان به هر طریقی و در هر عرصه‌ای که بتوانند به دنبال ضربه به ملت ما و جبهه مقاومت هستند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: دشمن با تحریم در عرصه اقتصادی نظامی و علمی، تهاجم فرهنگی ،حملات سایبری اطلاعاتی و امنیتی ،ایجاد درگیری و عملیات های تروریستی با تلاش برای ایجاد اغتشاش و آشوب در میان جامعه اسلامی به مقابله با انقلاب اسلامی می‌پردازد.

جانشین سپاه سلمان با اشاره به اینکه مصادیق جنگ ترکیبی دشمن نیاز به توضیح ندارد و برای همه عیان است ادامه داد :مثلث غربی- عبری- عربی دست به دست هم داده و هرکدام در هر عرصه‌ای که بتوانند به دنبال ضربه زدن هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به دنبال شناخت دشمن و توطئه های آن بوده و این را برای دیگران و خصوصاً فرزندان و نسل جوان به خوبی بیان کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار