راه اندازی طرح محیا در ایرانشهر

هراتی گفت: نظام اسلامی نیز در همه عرصه‌ها در راستای مقابله با تهاجم دشمن کار کرده و اجازه نمی‌دهیم که دشمن به اهدافش برسد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۳۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر سرهنگ محمد هراتی فرمانده سپاه ایرانشهر درآئین افتتاحیه طرح محیا با بیان اینکه با شبیخون فرهنگی مواجه هستیم اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هدف شبیخون این است که محتوا را خالی کند تا یک پوسته فقط باقی بماند.

وی افزود: هدف دشمن این است که از لحاظ دینی و مذهبی ما را بی‌محتوا و خالی کند به گونه‌ای که از نظام اسلامی فقط یک پوسته باقی بماند و سپس ضربه نهایی را وارد کند.

فرمانده سپاه ایرانشهر خاطر نشان کرد: نظام اسلامی نیز در همه عرصه‌ها در راستای مقابله با تهاجم دشمن کار کرده و اجازه نمی‌دهیم که دشمن به اهدافش برسد.

وی با اشاره به علائق دینی مردم یادآور شد: مردم ما دینی و انقلابی هستند و در برابر دشمن با تمام توان و ظرفیت ایستادگی می‌کنند.


هراتی گفت: در بین کشورهای اسلامی، ایران دست برتر را در توسعه فرهنگ دینی و علاقمندی مردم به آیین‌ها و فرهنگ اسلامی دارد، ولی به هر حال آسیب‌هایی به ما وارد شده و در بحث عفاف و حجاب متاسفانه ضعیف هستیم و نیاز به کار فرهنگی و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه داریم.

وی با بیان اینکه، دشمن اقداماتی را انجام می‌دهد و در تهاجم فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌کند افزود: ازدواج و طلاق و فرزندآوری و اعتیاد و ... آسیب‌های اجتماعی هستند که دومینووار به هم متصل هستند و جامعه را به سمت نامطلوبی سوق می‌دهد.


هراتی بیان کرد: تجربه نشان داده با کارها و اقدامات فرهنگی که از قبل طراحی و پیش‌بینی شد، موفق شدیم با کمترین آسیب فرهنگی در سطح شهرستان روبرو شویم.

فرمانده سپاه ایرانشهر تصریح کرد: با کمک حوزه خواهران این قرارگاه راه‌اندازی شد و این یعنی اینکه باید کار عملیاتی و جهادی کنیم و در برابر آسیب‌ها ایستادگی کنیم.

هراتی افزود: این دولت، دولت انقلاب و مردم است و در این حوزه باید کمک و فعالیت کنیم.

وی گفت: با توجه به عقبه و پیشینه تاریخی که استان سیستان و بلوچستان دارد در بحث عفاف و حجاب می‌توانیم در سطح کشور جایگاه بالایی داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار