فرمانده حوزه ام الائمه(س) سردرود در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

تحقق محله اسلامی نیازمند هم افزایی همه اقشار است

تبریز- تبریز- فرمانده حوزه ام الائمه(س) سردرود با اشاره به شعار روز دوم هفته بسیج در خصوص مسجد محوری و جامعه اسلامی، گفت: تحقق محله اسلامی نیازمند هم افزایی همه اقشار مردم بوده و همه ظرفیت ها باید در کنار هم باشند.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۰۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹

ابراهیم نژاد در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در این خصوص با درس گرفتن از حاج قاسم باید در میدان عمل قرار گرفت و باید در محلات حضور پیدا کرد تا مشکلات برطرف شود پایگاه ها در محله ها بصورت کلیشه ای کار نکنند و همه اقشار پای کار باشند مثلا در محلات با استفاده از تخصص بسیجیان در هر زمینه ای مشکلات محله را رفع کرد.

وی ادامه داد: جامعه و امت ما طبق بیانات رهبر انقلاب شایسته بهترین خدمت است و دشمن، دشمنی هایش را بر اساس دین و حضور مردم رقم می زند و با مهجوریت بر این دلیل مخالف هستند چون مبنی بر اسلام ناب است.

ابراهیم نژاد با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج خدمتگزار مردم» ابراز امیدواری کرد: در این دنیا تنها افتخارم این است که یک بسیجی ام و همه تلاش خود را معطوف خدمت به مردم می کنم چراکه و باید چون گذشته نمود واقعی بسیج را بار دیگر به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه حوزه سردرود دارای ۱۲ پایگاه واحد خواهران که شامل ۹ پایگاه شهری و ۳ پایگاه روستایی است، بیان کرد: فعالیت پایگاه ها در محلات بصورت مسجد محوری است.

ابراهیم نژاد به خدمات بسیج در دوران کرونا نیز اشاره و بیان بیان کرد: در این دوران کرونا اقشار مختلف بسیج با کمک مومنانه، دوخت ماسک، اجرای طرح شهید سلیمانی با بکار گیری تمام ظرفیت های خود در مقابله با این ویروس کرونا همه تلاش خود را به کار بردند و توانستند خدمات ارزنده ای را در این زمینه انجام دهند.

تحقق محله اسلامی نیازمند هم افزایی همه اقشار است

وی در خصوص اشتغال بسیجیان پایگاه ها نیز اظهار کرد: از آنجا که سردرود مهد بافت تابلو فرش است با اتحادیه فرش و قالیبافان تعامل برقرار کردیم و پس از آموزش و ارائه گواهی وسایل بافت فرش در اختیار آن ها قرار می دهند تا در خانه کنار همسر و فرزندانشان به بافت فرش مشغول باشند و یا در کارگاه اتحادیه به بافت فرش اقدام کنند.

ابراهیم نژاد در پایان تاکید کرد: دشمن ایران قوی را هدف قرار داده است و هدفش ار بین بردن ایران است ولی انقلاب ایران اسلامی در حال رشد است و با اقتدار و قدرت ایستاده است و باید با آگاهی و توانمندی خود همچون گذشته در برابر زیاده خواهی دشمن مقاومت کنیم.

ارسال نظرات