خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

تفکر بسیج در تمامی عرصه‌ها راهگشاست/ امید را با بیان دستاورد‌های انقلاب به جامعه تزریق کنیم

سردار مهدوی با بیان اینکه تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها راهگشاست، گفت: امید را با بیان واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب به جامعه تزریق کنیم
کد خبر: ۹۴۶۹۳۹۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

یه گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا(علیه السلام ) استان در دیدار با اهالی فرهنگ و رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم خداوند توفیق به همه ما بدهد تا با تفکر بسیجی وظایفی که بر عهده ما گذاشته اند به نحو مطلوب انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باغ شهادت به روی بسیج باز است و در این روز‌ها هر روزی شهیدی را به خانه ابدیت بدرقه می‌کنیم، تصریح کرد: تشکیل بسیج در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ از آینده نگرانه‌ترین حرکت‌های حضرت امام خمینی (ره) بود و هر زمانی که از تفکر بسیجی استفاده شد راهگشای تمام مسائل و مشکلات در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی شاید تصور مردم این بود که از بسیج تنها در امور نظامی استفاده می‌شود، اما زمان نشاد داد که عرصه امنیتی و نظامی یکی از عرصه‌های خدمتی بسیج است.

سردار مهدوی تأکید کرد: دوران دفاع مقدس از موفق‌ترین و موثرترین حوزه‌های فعالیت و جهاد بسیجیان است و سند آن شهدای بسیاری است که تقدیم این انقلاب و نظام اسلامی شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه پس از اتمام جنگ تحمیلی تازه کار بسیج در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی، علمی، اقتصادی، پزشکی، سوادآموزی و همه امور مورد نیاز جامعه آغاز شد، افزود: در طی ۴۳ سال گذشته هر جایی مشکلی در کشور به وجود آمده این مشکل با تفکر بسیجی حل شده است.

وی با اشاره به خدمت رسانی بدون منت و چشم داشت بسیج در حوزه آبرسانی، احیای قنوات، راه سازی حتی در دورترین نقاط مرزی و روستایی، عنوان کرد: افتخار بسیج خدمت رسانی به آحاد مردم با اخلاص و بدون منت است.

سردار مهدوی با بیان اینکه یکی از مشکلات سیستم‌های اداری همین منیت‌ها و فکر کردن به جایگاه و مقام‌ها است، تصریح کرد:، اما تفکر بسیجی، شأنیت‌ها را برای انجام امور و گره گشایی از مشکلات مردم و جامعه کنار می‌گذارد و اگر این تفکر در اشاعه و طنین انداز شود بسیاری از مشکلات از کشور رخت برمی بندد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اخلاص، بصیرت و اقدام به موقع و بهنگام در تفکر بسیجی، ادامه داد: نقش بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون بی بدیل بوده و هر جایی توانسته پیش برندگی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج نقش معین و کمک کنندگی به دستگاه‌های مختلف را دارد و حلقه اتصالی برای مجموعه‌ها و نهاد‌ها است، گفت: آحاد مردم و مسئولان در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنند می‌تواند بسیجی باشند و برای رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی تلاش کنند.

سردار مهدوی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و نقش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در این زمینه، تصریح کرد: دشمن با صد‌ها دروغ، جوانان ما را منفعل کرده و به کف خیابان آورده و آن‌ها را حمایت و هدایت می‌کند، ولی ما واقعیت‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی را نمی‌توانیم به این قشر منتقل کنیم تا متوجه شوند که دشمن دورغ می‌گوید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر تبیین دستاورد‌ها و خدمات جمهوری اسلامی حتی مناطق صعب العبور روستایی تأکید کرد و افزود: متاسفانه به خاطر کم کاری ما در بیان واقعیت‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی، امروز همان‌هایی (پهلوی) که سال‌ها بر ایران حکومت می‌کردند، اما هیچ کاری نکردند ادعا دارند که به کشور برگردند.

وی با بیان اینکه امروز که دشمن از همه جا ناامید شده است و قطار روی ریل پیشرفت ایران قوی را می‌بیند با تمام توان خود جنگ ترکیبی و رسانه‌ای علیه ایران به راه انداخته است، عنوان کرد: امروز اگر دشمن می‌توانست اقدام نظامی و عملیاتی انجام دهد یک لحظه هم کوتاه نمی‌آمد، اما می‌داند که اگر یکی بزند ۱۰تا می‌خورد.

سردار مهدوی در ادامه عنوان کرد: امریکایی‌ها و اروپایی‌ها با همه امکانات وارد میدان می‌شوند، اما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، همانطور که قبل از این هم نتوانستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به بخشی از پیشرفت‌ها و حرکت‌های رو به جلوی ایران در هفته‌های اخیر که دشمن تلاش دارد با برخی اغتشاشات مانع این حرکت شود، افزود: مردم باید خروجی کار و تلاش مسئولان را ببینند تا مجدد اعتماد آنان به نظام اسلامی برگردد و رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس عملکرد‌ها و دستاورد‌های عمق بخشی انقلاب را رقم بزنند.

وی در ادامه بیان کرد: امید در جامعه با انعکاس فعالیت‌های مثبتی که انجام می‌دهیم حاصل می‌شود.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج برای اجرا ابلاغ شده است، عنوان کرد: هدف از سند اعتلای بسیج، استحکام بخشی درونی و نقش آفرینی در تحقق مردم سالاری دینی و تمدن سازی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پایان به اهمیت بصیرت در این روز‌ها برای مقابله با حربه تزویر دشمن اشاره کرد و گفت:، اما دشمن باید بداند که این بار نوبتی نیست که امام حسن (ع) صلح را بپذیرد و امام حسین (ع) به مسلخ برود بلکه عاشورایی رقم خواهیم زد که برای ابدیت ریشه کفر و الحاد از زمین پاک شود و این انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهیم داد.

انتهای‌ پیام/

منبع: خاورستان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار