خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

مردم منتظر هستند احکام الهی در حق اغتشاشگران در اسرع وقت جاری شود

همدان-امام جمعه موقت شهر همدان با قدردانی از قوه قضاییه در محاکمه اغتشاشگران گفت: مردم منتظر هستند که احکام الهی در حق برخی اغتشاشگران که حکم محارب برایشان صادر شده است در اسرع وقت جاری شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۰۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان، با اشاره به اینکه باید از مسئولان اجرایی استان و دولت در مورد کمک به حل مساله بحران آب همدان و تلاش‌های آنان در این زمینه قدردانی کنیم، اظهار کرد: اگر چه برای مدتی مردم و شهروندان همدانی برای بحران آب دچار نگرانی‌هایی شدند اما این بحران توسط مسئولان اجرایی و دولت خوب مدیریت شد و هم اینک نیز دغدغه مردم نسبت به این مساله تا حدودی مرتفع شده است.

وی بیان کرد: البته مردم و شهروندان ولایی همدان در موضوع بحران آب با سعه صدر و استقامت در برابر این مشکل بهانه به دست دشمن ندادند.

امام جمعه موقت شهر همدان با تاکید بر اینکه نجابت مردم همدان در گذر از بحران آب ستودنی است، افزود: ضروری است مسئولان در زمینه دیگر مشکلات و دغدغه‌های مردم همچون مساله گرانی‌ها، تورم و بیکاری و سایر تقاضاهای بحق آنان در سطح ادارات هم خوب نظارت و رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: هر مسئولی بتواند زیر مجموعه خود را نسبت به انجام وظایف محوله خوب کنترل کند و در صورت کوتاهی و سهل انگاری تذکرات لازم را به او دهد، بسیاری از مشکلات و تنگناهای مردم نیز حل خواهد شد.

موسوی اصفهانی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: افرادی که در محیط های عمومی و یا آموزشی به مقدسات توهین می‌کنند باید ارشاد و در صورت ادامه نیز مجازات‌هایی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی در عین حال که محبت حداکثری را از پیامبر اکرم (ص) الهام گرفته است اما نسبت به افرادی که جسارت پیدا کردند و در محیط های عمومی و آموزشی به مقدسات، یا شخصیت‌های بزرگ توهین می‌کنند بی تفاوت نخواهد بود و مسئول آن مرکز باید در این زمینه پاسخگو باشد.

امام جمعه موقت شهر همدان از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، بسیج، سپاه، ارتش، طلاب و کسانی که در دفاع از اسلام، امنیت و امت جان بر کف نهادند و در این راه قدم برداشتند و نیز از بازاریان و کسبه که در تعطیلی مغازه‌ها دشمنان را همراهی نکردند نیز قدردانی کرد.

وی گفت: گزارش‌های غلط و تصورات نادرستی به منافقین و ضدانقلاب و خارج نشینان داده شده که اگر آنها بیایند تمام مردم آنها را همراهی می‌کنند در صورتی که آنها این آرزو را به گور خواهند برد.

موسوی اصفهانی امداد غیبی الهی را طی ۴۳ سال و قبل از آن یاریگر انقلاب و امام خمینی(ره) دانست و افزود: نکته‌ای که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، اطمینان به وعده الهی در قرآن کریم است که اگر خدا را یاد کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد و قدم‌های شما را استوار می‌گرداند.

وی با قدردانی از قوه قضاییه در محاکمه اغتشاشگران گفت: مردم منتظر هستند که احکام الهی در حق برخی اغتشاشگران اموال عمومی خسارت زدند، افراد بی گناه و یا نیروهای مدافع امنیت را به شهادت رسانده‌اند و حکم محارب برایشان صادر شده است نیز در اسرع وقت جاری شود.

امام جمعه موقت شهر همدان تصریح کرد: ما اگر از ابتدا گوش به حرف غربی‌ها می‌ماندیم نباید مقابل شاه می‌ایستادیم و آمریکا را بیرون نمی‌کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار