خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

وظیفه بسیج حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی است

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر گفت: بسیج یادگار امام راحل است که وظیفه آن خنثی سازی توطئه دشمنان، کمک به سازندگی در پیشبرد انقلاب، حضور در میدان های جنگ در قالب نیروی مردمی و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۲۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در جمع خبرنگاران، سیج را یک نیروی وسیع و گسترده خواند و افزود: یکی از شگردهای امام خمینی(ره)،  تشکیل بسیج مردمی و صدور آن به کل دنیا و جهان اسلام بود به طوری که الان این نیروی مردمی فراتر از مرزهای انقلاب نفوذ پیدا کرده است.

وی درخشش بسیج را در مقابله با ارتش های کلاسیک دنیا، سربلند و پیروز در آمدن از میدان های آزمایش، سپری در برابر حوادث و پرچمدار ولایت خواند.

شریفی خمیر مایه اصلی بسیج را بر دینداری و مردم داری عنوان  و بیان کرد: شعار بسیج، شعار ائمه و معصومین(ع) و شهدا است و  در این خصوص قدم های موثری توسط بسیج برداشته شده است.

وی ادامه داد: امسال چهل و سومین سالگرد هفته بسیج از 29 آبان ماه با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» با 27 عنوان و در قالب  180 برنامه، در شهرستان آذرشهر و بخش ها و روستاهای تابعه برگزار خواهد شد که دیدار با ائمه  جمعه شهرستان و بخش ها،  گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا  و تجلیل از بسیجیان نمونه،  یادواره های شهدا و آبروی محلات، افتتاح خانه های محروم، همایش جهادگران فاطمی، کارگاه های سبک زندگی اسلامی، جشنواره سرود دختران آفتاب، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، نشست های روشنگری و بصیرتی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، جشنواره بهترین امّت و حضور حماسی و نمایش اقتدار بسیج در 5 آذر از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار