نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تبیین به موقع مسائل نقشه دشمنان را نقش برآب می کند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی جهاد تبیین را از مهم‌ترین کار‌ها عنوان و اظهارداشت: تبیین به موقع مسائل می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۲۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مجمع استادیاران نظام تربیتی بسیج با بیان اینکه خیلی از مردم هنوز با بیانات رهبر انقلاب آشنا نشده‌اند گفت: یکی از مهمترین کار‌های ما تبلیغ خود جهاد تبیین است که به مردم بگوییم که چه وظایفی دارند و چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند.

وی افزود: جهاد تبیین یعنی نسبت به ذهن غبار آلوده اطرافیانمان بی‌تفاوت نباشیم با او با مهربانی و ملایمت صحبت کرده به شبه هایش جواب دهیم. 

حجت الاسلام آل هاشم اصول اساسی انقلاب اسلامی، اندیشه مقاومت، دستاورد‌های انقلاب، باور و امید به آینده انقلاب، مسائل مهم انقلاب، مساله مذاکره با آمریکا و بیان واقعیت‌ها را موضوعات نیازمند جهاد تبیین عنوان کرد و از همه خواست به این موضاعات به صورت جدی توجه شود.

وی اضافه کرد: گاهی وقت‌ها حوادثی اتفاق می‌افتد، مثل فتنه اخیر که باید به هنگام تبیین کرد اگر وقتش بگذرد فایده نخواهد داشت.

امام جمعه تبریز به وظایف ما در قبال جهاد تبین اشاره و بیان کرد: گفتگوی چهره به چهره، تشکیل حلقه‌های معرفتی، تولید محتوا در فضای مجازی و بازنشر آن، باز نشر محتوا‌های مفیدی که دیگران تولید کرده اند که هر یک از ما می‌توانیم با انجام این کار‌ها درجهاد تبیین نقش آفرین باشیم.

حجت الاسلام آل هاشم  با اشاره به اینکه دشمن با تطهیر رژیم پهلوی رژیمی که اصلا قابل تطهیر نیست، می‌خواهد به اهداف شوم اش دست یابد گفت: تبیین به موقع برخی مسائل می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

ارسال نظرات