خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

رمز عبور از فتنه ها،بصیرت است

جلسه هدایت سیاسی با حضور کلیه کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و گردان 104 امام حسین علیه السلام با سخنرانی آقای معلمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۱۷
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، جلسه هدایت سیاسی با حضور کلیه کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و گردان 104 امام حسین علیه السلام با سخنرانی آقای معلمی برگزار شد.

محمود معلمی با تاکید بر ولنگاری فضای مجازی در کشور گفت:فضای مجازی بستری فراهم آورد که ضد انقلاب،برخی از سلبریتی ها و ورزشکاران بر علیه منافع ملی کشور بیانیه و پیام صادر کنند.

وی افزود:فضای مجازی آفتی شده برای دین و مذهب و کشور که متاسفانه مرجع برخی از نوجوانان و جوانان شده است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 6 فتنه عظیم بر کشور و ملت ما تحمیل شده است که فتنه اخیر نیز به بهانه فوت دختر خانمی اصل نظام را نشانه گرفتند.و به دنبال تجزیه کشور بودند.

وی ادامه داد:در فتنه حق و باطل برای افراد بی بصیرت مشخص نیست.لذا همه ما وظیفه داریم طبق فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی با جهاد تبیین فضای غبار آلود را پاک کنیم.

استاد محمود معلمی در پایان تصریح کرد رمز عبور از فتنه بصیرت افزایی است که  همه باید با بصیرت افزایی و روشنگری به جنگ امپراطور دروغین دشمن برویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار