با حضور یکی از کارشناسان سیاسی انجام شد؛

تبیین ابعاد اغتشاشات اخیر در پایگاه حنانه قم

حجت‌الاسلام ماهری از کارشناسان سیاسی استان قم در نشست بصیرتی پایگاه حنانه به تبیین ابعاد مختلف اغتشاشات اخیر پرداخت.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۵۷
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرتی_سیاسی با موضوع اغتشاشات اخیر در پایگاه حنانه قم برگزار شد.

حجت الاسلام ماهری در این نشست اظهار کرد: حضور نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، قدرت فکر و تحلیل را از آنها گرفته، بطوری که در اغتشاشات اخیر متوسط سن جوانان کف میدان 16 _18 سال بوده است و 70%آن‌ها قانونا امکان زندان رفتن ندارند و باید به کانون اصلاح و تربیت بروند، این نتیجه رهاکردن جوانان و نوجوانان در فضای مجازی است که در ایام بیماری کرونا و آموزش در قتلگاه مجازی بسیار قابل مشاهده و ملموس بود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود در رابطه با راهکار و وظیفه انقلابی‌ها و دلسوزین نظام در این رابطه گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب در پیام شهادت شهدای شاه چراغ فرمودند، بر (آحاد ملت) لازم است نقش ایفا کنند. جای معروف و منکر در جامعه عوض شده و این اشتباه باید توسط مردم و رسانه اصلاح شود.

تبیین ابعاد اغتشاشات اخیر در پایگاه حنانه قم

ماهری عنوا کرد: ما باید دنبال اصلاح و پشتیبانی از کار فرهنگی باشیم، همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند؛ صداوسیما دانشگاه عمومی است، لذا وظیفه ما قشر انقلابی و جریان انقلابی است که منفعل نباشیم و از برنامه‌های انقلابی صدا وسیما قدردانی کرده و اگر برنامه‌ای مورد داشت تذکر و انتقاد نیز داشته باشیم.

وی در پایان سخنرانی گفت: بعضی دیدگاه‌های غلط در مورد صدا وسیما را کنار بگذاریم مانند اینکه ما اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنیم یا ما کاری نداریم به صدا وسیما و برنامه‌هایش. این مباحث در حالی شنیده می‌شود که منتقدین و دشمنان کاملا شبکه‌ای کار می‌کنند.

انتهای پیام /اسکندری

ارسال نظرات
آخرین اخبار