خبرهای داغ:

توجه به پیوست فرهنگی در همه زمینه‌های شهری مهم و ضروری است

شاهرود_امام‌جمعه شاهرود توجه به پیوست فرهنگی در پروژه‌ها را فرصت ارزشمند به‌منظور جاری ساختن سیاست‌های کلان فرهنگی همراه دارد، گفت: پیامد ارائه شفاف عملکرد مدیران رضایتمندی مردم را به‌همراه می‌آورد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۷۷
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

توجه به پیوست فرهنگی در همه زمینه‌های شهری مهم و ضروری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه شورای مدیران مدیریت شهری که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری برگزار شد با اشاره به اینکه برای ایجاد مصونیت و پیشگیری از پیامد‌های منفی و ایجاد تحول در فرآیند و روش‌های مدیریتی توجه به پیوست فرهنگی در پروژه‌های شهری ارتقای بهره‌وری محسوب می‌شود، افزود: تحقق ارائه عملکرد و شفاف‌سازی گامی بلند در جهت اعتماد بیشتر مردم است.
او با تصریح به این‌که یکی از ایده‌هایی که مدیریت شهری می‌تواند به آن جامعه عمل در راستای حذف ترافیک مرکز شهر و هسته مرکزی بپوشاند، انتقال ساختمان پزشکان به شهرک سلامت با همکاری خود پزشکان است، بیان داشت: ساماندهی این امر در جلب رضایت شهروندان مؤثر است.
امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم ثابت کردند در همه صحنه‌ها با نظام و دولت همراه اند و این امر بار‌ها تکرار شده‌است، اظهار کرد: با توجه به گام‌های بلند و مؤثر مدیریت شهری در عملکرد یکسال گذشته مدیران به‌منظور اطلاع‌رسانی درست و جامع در خصوص این برنامه‌ها اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار