خبرهای داغ:
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور مطرح کرد:

ایجاد بانک سوژه دفاع مقدس در تمامی استانهای کشور

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گفت : بانک سوژه دفاع مقدس در تمامی استانهای کشور ایجاد می شود .
کد خبر: ۹۴۶۶۸۱۸
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور امروز در جمع نویسندگان دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: ایجاد بانک سوژه دفاع مقدس در تمامی استان‌های کشور: درخواست ما بانک سوژه دفاع مقدس است و نیازمند حضور جوانان در کنار پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم.

وی گفت: ما به دنبال سوژه‌های متنوع حوزه دفاع مقدس هستیم تا از تک موضوعی خارج شویم و بتوانیم شرایط بهتری را در این عرصه به جامعه فرهنگی کشور تقدیم کنیم که در همین راستا مقرر شده در تمامی استان‌ها بانک سوژه ایجاد و سوژه‌ها احصا شود تا بعد در اختیار نویسندگان گذاشته و تنوع حوزه نویسندگی بالا رود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور مطرح کرد: در خراسان جنوبی بانک سوژه دفاع مقدس از ۲ ماه پیش ایجاد شده و قرار است تا پایان امسال فاز اول بانک سوژه به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: اطلاعات بانک سوژه در حوزه ادبیات پژوهش‌ها، محتویات موزه دفاع مقدس و مورد استفاده نویسندگان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور همچنین بر استفاده از تمامی طیف‌های نویسندگی تاکید و از راه اندازی انجمن نویسندگان دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز گفت: تا کنون ۳۱۵ هزار سند در حوزه دفاع مقدس جمع آوری و ۱۶۰ عنوان کتاب نیز به چاپ رسیده است.

سرهنگ فلاحی افزود: امسال ۳۰ عنوان کتاب در حال چاپ و ۳۸ عنوان هم درحال نوشتن است.

زارع، قائم مقام صدا و سیمای استان نیز از آمادگی صدا و سیما برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و پذیرش نویسندگان خبر داد و گفت: تولید محتوا در خصوص دفاع مقدس همواره در دستور کار صدا و سیماست و درصدد هستیم در حوزه انیمیشن نیز آثار فاخری با محتوای دفاع مقدس تولید کنیم.

در این نشست هر یک از نویسندگان حوزه دفاع مقدس به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار