امام جمعه تربت جام:

دشمن در پی گسست بین نسلی ایران قوی است/طنین فریاد مرگ بر آمریکا یک شعار انسانی و الهی است

امام جمعه تربت جام طنین فریاد مرگ بر آمریکا را یک شعار انسانی و الهی برشمرد و گفت: دشمن در پی گسست بین نسلی ایران قوی است و حضور نسل های مختلف مردم در کنارهم خاری بر چشم دشمنان اسلام، قرآن و انقلاب و ملت ایران است.
کد خبر: ۹۴۶۶۰۴۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام حجت الاسلام حسین اسلامی امام جمعه تربت جام در اجتماع استکبار ستیزی مردم و دانش آموزان این شهرستان که به مناسبت یوم الله 13 آبان برگزار گردید، گسست بین نسلی را یکی از حربه های استکبار جهانی در طول بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و ایران قوی برشمرد اظهارکرد: دشمن تلاش دارد نسل سوم و چهارم انقلاب را از آرمان های نسل دهه اول که همان حفظ آرمان های اصلی انقلاب، شهدا و امام راحل جدا کنند اما ترکیب زیبای نسل های مختلف ایرانی در کنار هم خاری بر چشم دشمنان اسلام، قرآن، انقلاب و ایران است.

وی با تاکید براینکه جنایت ها، شرارت ها و پلیدی های دولتمردان آمریکایی علیه ملت غیور ایران اسلامی به هیچ عنوان فراموش نشدنی است، بیان کرد: روزی در این کشور سگ های قلاده به گردن آمریکایی قانونی را تصویب کردن که اگر یک بیگانه به ناموس ایرانی تعرض می کرد حق برخورد نداشته باشیم و اگر یک ایرانی، یک سگ آمریکایی را در تصادف زیر می گرفت باید پاسخگو می بودیم.

وی به مخالفت حضرت امام خمینی(ره) با تصویب لایحه مصونیت قضایی نظامیان آمریکایی (کاپیتولاسیون) که به تبعید ایشان انجامید و عزت، شرافت را به ناموس ایرانی باز گرداند به عنوان دیگر اصل فراموش نشدنی ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: امروز در این اجتماع استکبار ستیزی 13 آبان به خصوص دانش آموزان عزیز نسل سوم و چهارم انقلاب؛ پرخروش تر، مصمم تر، با عزم و اراده جدی تر از گذشته پای کار انقلاب و رهبر معظم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

امام جمعه تربت جام خاطرنشان کرد: دانش آموزان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی ما فراموش نمی کنند که در 13 آبان 58 وقتی سفارتخانه آمریکا به لانه توطئه و جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل شده بود، جوان های انقلابی رفتند و بعد از دو قرن که کسی جرأت نداشت به آمریکایی بگوید بالای چشمتان ابروست تو دهنی بزند، سفارت آمریکا را تسخیر کردند.

حجت الاسلام اسلامی طرفداری شیاطین آمریکایی به ملت ایران را بسیار تمسخر آمیز و وقیحانه توصیف کرد و ادامه داد: حمایت از صدام وحشی، حمایت از ترورهای گروهک منافقین، درست کردن داعش، وضع تحریم های ظالمانه ازجمله داروهای ضدسرطان، به خاک و خون کشیدن دانشمندان هسته ای، ترور ناجوانمردانه قهرمان ملی ایران حاج قاسم سلیمانی و... بخشی از جنایات ها و وحشی گری های استکبار جهانی علیه ملت غیور ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات استکبارجهانی در افغانستان، عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، ویتنام، آفریقا و خود مردم آمریکا گفت: در این قرن بیستم در هر جا جنگی در اقصی نقاط جهان به پا شده رد پای آمریکا را چه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در همه میدان های جنایت و خونریزی مشاهده می شود.

طنین فریاد مرگ بر آمریکا یک شعار انسانی و الهی است

وی طنین فریاد بلند مرگ بر آمریکای ملت ایران را یک شعار انسانی، الهی پر افتخار دانست و افزود: دولتمران آمریکایی پلیدترین موجودات تاریخ بشریتند و امروز جوانان و نوجوانان عزیز ایران ما با حضور در صحنه اعلام می کنند که هیج وقت فریب جوسازی رسانه ای آنان را در شعار حقوق زن ایرانی نخواهند خورد.

امام جمعه تربت جام با اشاره به گفته جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا در کتابش که می نویسد هر سال 100هزار دختر جوان در مراکز فحشا در آمریکا به عنوان برده جنسی خرید و فروش می شوند ابرازکرد: وقتی که در سال 2019 4 هزار زن با گلوله مستقیم پلیس آمریکا کشته می شود و زن به عنوان وسیله تبلیغ صابون و شامپو و محصولات کارخانه های چند ملیتی و ماهواره ی آنان می شود، شما غلط می کنید که دم از حقوق زن ایرانی می زنید؟!

 ایران مدافع اصلی عزت و کرامت زن در جهان است

اسلامی با اشاره به آمار ارتقاء جایگاه زن ایرانی در عرصه های مختلف علمی، پژو هشی، پزشکی و... در مقایسه با رژیم منحوس پهلوی اضافه کرد: این جمهوری اسلامی ایران است که مدافع اصلی عزت و کرامت زن در جهان است آن وقت شبکه ایتنرنشنال که با پول حکام سعودی اداره می شود تنها کشوری است که در چند روز گذشته 70 نفر از معترضین عربستان را با شمشیر به صورت قانونی گردن می زند غلط می کند که نام با شرافت زن ایرانی از زبان کثیفش جاری می شود؟!

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها