فرماندار آذرشهر:

یادواره های شهدا تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی است

تبریز- فرماندار آذرشهر برگزاری یادواره های شهدا را، تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی دانست و گفت: وظیفه ما پاسداشت بیش از پیش یاد، نام، مرام و اهداف شهداست.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۴۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمودیان در یادواره شهدای انقلاب آذرشهر با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید آذرشهر و شهیدان آیت الله غفاری و آیت الله  مدنی به عنوان مفاخر ماندگار، با اشاره به اینکه امنیت، عزت و عظمت امروز را مدیون شهدا هستیم بیان کرد:  لازم است مسئولان بدانند که میزهای ریاست بر روی خون شهدا استقرار یافته اند و در خدمت به مردم پاسدار خون شهدا باشند.

وی افزود: دانش آموزان و جوانان نسل امروزی باید بدانند جنگ هرگز خاتمه نیافته بلکه شیوه جنگ ها تغییر یافته است. جنگ کنونی به عنوان جنگ مغزها ست و همه باید هوشیار باشند.

 محمودیان ولایت فقیه را کشتی نوح دانست و گفت: ولایت فقیه و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان، مایه نجات امت، و پیروی از ولایت فقیه در همه حال، راهگشا و خنثی کننده فتنه هاست.

یادواره های شهدا تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی است

یادواره شهدای انقلاب شهرستان آذرشهر با حضور مسئولان این شهرستان و جمعی از ایثارگران، خانواده شهدا، پیشکسوتان ایثار و شهادت و دانش آموزان، در واحد مقاومت انقلاب ،برگزار شد.

در قیام آبان سال ۱۳۵۷ مردم متدین آذرشهر علیه رژیم پهلوی، چهار نفر از شهروندان بی گناه به اسامی آقایان محمد تقی حقیقی، حسین وخشوری(جلالی نیا)، عبدالله علاف(ابوالحسنی) و ابوالفضل خوشبخت قاضی جهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار