خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور؛

عرضه بیش از ۴۰۰ رشته تولیدات صنایع دستی از جامعه هدف کمیته امداد به بازار مصرف/شأن مسندها در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است

بختیاری عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ رشته تولیدات صنایع دستی از جامعه هدف کمیته امداد به بازار مصرف عرضه شده که این محصولات جاذبه بازاری بسیار خوبی دارد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۶۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در آیین رونمایی از طرح دانش بنیان تحویل پهپادهای کشاورزی به مددجویان کمیته امداد ۱۴ استان کشور که با حضور مسوولان استانی و کشوری در روستای حصار خروان قزوین برگزار شد بیان کرد: 

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این مراسم بیان کرد: نظام سلطه بداند که هرگز نمی تواند ما را از میدان مبارزه و مقاومت بیرون کند چرا که نظام سلطه ادامه حیات خود را با این شرارت ها می داند اما ما راه خود را ادامه می دهیم تا شاهد ظهور منجی عالم بشریت باشیم.

وی گفت: تفکر جهادی در جایی اهمیت دارد که ما بتوانیم در اوج مشکلات و تحریم‌ها بهترین راهکارها را ارایه دهیم. 

بختیاری اظهار کرد: ما در نظام اسلامی قرار داریم و اگر مسوول و مدیری به جایگاه خود مغرور شود لعن خداوند را به همراه دارد و این روایتی از پیامبر است لذا مسوولان و مدیران با حساسیت و توجه بیشتری در مسند خود برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عنوان کرد: شأن مسندها در نظام جمهوری اسلامی خدمت و نوکری مردم است و این تفکر نظام اسلامی است.

وی افزود: تلاش ما در مجموعه کمیته امداد این است که در این یادگار امام بتوانیم در مأموریت های خود کارآمد باشیم و به برکت وجود امامین انقلاب، نهاد مقدس کمیته امداد در اجرای ماموریت خود بحث دانش بنیان را به عنوان محور وارد کار کرده است.

بختیاری تصریح کرد: یکی از برنامه های ما اشتغال خانگی است و ۵۲ درصد جمعیت کمیته امداد در کشور بانوان خانه دار هستند و این اشتعال زایی احترام به جایگاه مادر است و راهبرد اشتغال خانگی یکی از محورهای اصلی ماست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد در سال‌جاری ۵۱۱ تن پیله ابریشم تر تولید کردند که ۱۱ و نیم درصد تولید ابریشم خام کشور توسط اشتغال خانگی کمیته امداد صورت گرفت.

وی با آور شد: لذا باید با تفکر جهادی موانع را برداشت و تلاش و فعالیت را انجام داد که در این راستا مددجویان ما بسیار با ما همراهی کردند. یکی از ماموریت های کمیته امداد این است که با توجه به راهبرد سال در عرصه های مختلف دیگر فعالیت های چشمگیری داشته باشیم.

بختیاری بیان کرد: بیش از ۴۰۰ رشته تولیدات صنایع دستی از جامعه هدف کمیته امداد به بازار مصرف عرضه شده که این محصولات جاذبه بازاری بسیار خوبی دارد.

وی در پایان از بانکهای عامل خواست که در تحقق اشتغالزایی استان که سهم ۸۲۰۰ دارد، باریگر مددجویان باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها