استاندار بوشهر

مردم بوشهر با حضور گسترده در راهپیمایی دست رد به سینه دشمنان زدند

استاندار بوشهر با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی در شیراز گفت:‌ مردم بوشهر با حضور گسترده در راهپیمایی دست رد به سینه دشمن زدند.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۹۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هوشیاری، بصیرت، ولایت‌مدار و شناخت دشمنان از ویژگی مردم استان بوشهر است.
وی اضافه کرد: مردم استان بوشهر با کارنامه درخشان در مقابله با دشمنان از جمله استعمار و استکبار همواره در دفاع از دین، میهن و انقلاب اسلامی اقتدار خود را نشان داده‌اند و این بار هم دست رد به سینه دشمنان زدند.
استاندار بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی محکومیت جنایت عمل تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل توسط مردم بنیان‌گذاری شد و نظام اسلامی ایران بر قدرت مردم شکل گرفته است.
محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در طول ۴۳ سال گذشته همواره مردم بزرگترین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند گفت: امروز در این شرایط و حوادث اخیر، اغتشاشات، آشوب و وقایع کشور به ویژه در حادثه حرمشاهچراغ شیراز حتماً نقش اصلی در خنثی کردن دسیسه جهانی و بین‌المللی مردم دارند.
وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است افزود: اکنون دشمن با تمام قدرت، کفر و نفاق برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان شده‌اند و امروز مردم وارد صحنه شده‌اند تا از این طریق از خون مطهر شهدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم همیشه نقش اصلی در خنثی کردن توطئه و جنایت دشمن داشته‌اند و این بار قطعاً نقش مردم است که در پیروزی علیه دشمن نقش اساسی دارند و بدون شک این بار هم مانند دفعات گذشته مردم بر دشمن پیروز می‌شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار