خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اذربایجان شرقی:

پاسخ کوبنده‌ای به عوامل جنایت شاهچراغ خواهیم داد

تبریز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اذربایجان شرقی اظهارداشت: به زودی پاسخ کوبنده‌ای به عوامل جنایت شاهچراغ را خواهیم داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۴۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در آیین گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح الله طالبی اقدم در مسجد جامع  کشکسرای مرند جنایت بزدلانه گروه‌های تکفیری داعشی در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان در شیراز را  محکوم کرد.

وی گفت: به زودی همچون گذشته پاسخ کوبنده‌ای به عوامل این جنایت را خواهیم داد تا دشمنان انقلاب بدانند که نباید با فریب عده‌ای در داخل کشور امینت ایران را هدف روند.

دریادار عباسی تاکید کرد: تنها راه اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان پایداری و مقاومت در برابر نظام سلطه است.

وی با لزوم افزایش جهاد تببین در بین جوانان بیان کرد: برگزاری چنین مراسماتی علاوه بر زنده نگه داشتن خون شهدا، خود یک راهکار مناسب برای بیان و تبیین هدف حضور جوانان در میادین جنگ و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

دریادار افزود: دشمن در بستر فضای مجازی با تمام قدرت در حال تفرقه افکنی و پوچ انگاری شهادت نیرو‌های ارزشی و جوانان در کشور در مقابل دشمنی دشمنان اسلام و کشور است که در این زمینه مسئولین بیش از پیش وظیفه جهاد تبیین را دارند چرا که کمترین قصور در این باره موجب هدر رفت خون شهدا می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار