خبرهای داغ:

دشمن تلاش دارد مسیر اعتلای ایران قوی و مستقل را دچار خدشه کند

سردار سلیمانی گفت: تلاش دشمن بر این است که مسیر اعتلای ایران قوی و مستقل را دچار خدشه کند و آن چیزی که امروز می‌بینیم به عنوان بخشی از پروژه دشمن است که مراکز علمی ما را هدف گرفته است.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۴۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

دشمن تلاش دارد مسیر اعتلای ایران قوی و مستقل را دچار خدشه کند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در آیین افتتاح درمانگاه مهر شفاء در همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ شیراز اظهار کرد: با این حادثه کور تروریستی حال و هوای میهن اسلامی عاشورایی شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته در شهرستان ملایر شهیدی تقدیم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران شد که در تهران به شهادت رسید، گفت: این خود نشان از یک فرهنگ والا و ارزشمندی حکایت دارد که در دنیا و بین ملت‌های دنیا و به خصوص در بین ملت عزیز ایران به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ارج نهادن و قدرشناسی فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در راه آرمان‌های بزرگ عنوان کرد: یک ملت بزرگ با داشتن آرمان‌های بزرگ و برخورداری از رهبری بزرگ در راه خدمت به اهداف والایی اسلامی و انسانی برای آزاد کردن بشریت در بحران گرفتار شده در زیر سلطه تمدن غرب است که باید آن را قدر بدانیم که این امر در بین ملت ما برجسته است.

وی با اشاره به احداث درمانگاه مهر شفاء در همدان تصریح کرد: این درمانگاه یک صدمین مرکز درمانی مردمی در بسیج است که جا دارد از همکاری‌هایی که در استان همدان به منظور احداث این مرکز و مراکزی که در اسدآباد و دیگر مراکز بهره‌برداری شده، تقدیر و تشکر کنیم.

سردار سلیمانی به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی اشاره و بیان کرد: یکی از محققین غربی در سال‌های گذشته سفری به کشور ما داشت که در زمان برگشت مقاله‌ای از مشاهدات و بررسی‌های خود در مورد ایران منتشر کرد که در آن عنوان شده بود که رهبر جمهوری اسلامی ایران بازیابی عظمت ملت ایران و کشو ایران را از مسیر رشد علمی هدف‌گذاری کرده و در همان مقاله به مقامات غربی توصیه کرده بود که اگر می‌خواهید بر قدرت ایران مسلط شوید باید مسیر رشد علم و فناوری در ایران را کنترل و متوقف کنید.

وی با تاکید  بر اینکه پیشرفت‌های علمی کشور به سبب هوشمندی رهبر انقلاب در هدفگذاری بازیابی عظمت کشور از مسیر رشد علمی است، بیان کرد: هوشمندی رهبر معظم انقلاب در این هدفگذاری بسیار مهم و راهبردی موجب شده که کشور به شاخصه‌های برجسته‌ای در دنیا برسد که بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به کسب رتبه اول علمی منطقه غرب آسیا اشاره و عنوان کرد: در این زمینه دومین کشور ترکیه است که با فاصله بسیار زیادی از کشور ما قرار دارد که البته این گزارش بر اساس ارائه‌های مراکز معتبر بین المللی است.

وی به دیگر پیشرفت‌های علمی کشور اشاره و بیان کرد: کشور ما در تربیت مهندس رتبه سوم دنیا، در قدرت سدسازی و حفر تونل برای انتقال آب دومین قدرت دنیا و در ساخت توربین‌های بزرگ در کنار شرکت‌های بزرگ دنیا قرار گرفته و جزو 5 کشور برتر دنیا است که یک تکنولوژی و فناوری منحصر به فرد است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه در رشته نانو در غنی‌سازی انرژی هسته‌ای برای استفاده‌های صلح آمیز برای صنعت پزشکی و تولید انرژی در ساخت نیروگاه‌های نفت در صنایع پتروشیمی و در گاز و در فناوری ارتباطات پیشرفت‌های خارق العاده‌ای داشته‌ایم، گفت: خوشبختانه کشور در مسیر پیشرفت است و در بسیاری از عرصه‌ها در دنیا جزو کشورهای برتر است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش است که مسیر اعتلای ایران قوی و مستقل را دچار خدشه کند، اظهار کرد: امروز دشمن مراکز علمی ما را به عنوان بخشی از پروژه خود هدف قرار داده و تلاش می‌کند که در مراکز علمی و معتبر ما تنش ایجاد کند چرا که این تنش‌ها به سود دشمن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مسیر علم و فناوری و پیشرفت و اعتلای علمی کشور که رهبری برای دست یابی ملت ایران به یک عظمت تمدنی هدفگذاری کرده دچار خدشه نخواهد شد، تصریح کرد: همچنان که دشمن در پروژه‌ها و توطئه‌های گذشته شکست خورده و شکست‌های بزرگ و راهبردی را متحمل شده به فضل الهی در توطئه امروز هم موفق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: البته آمریکایی‌ها به صورت مستند به شکست خود در این توطئه هم اعترف کردند اما هرگز دست از فتنه انگیزی برنخواهند داشت.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه برای شکست دشمن در این توطئه باید جهادمان را برای ساختن ایران پیشرفته، قوی و مستقل ادامه دهیم، بیان کرد: این قدم‌هایی که در موسسه درمان بسیج برداشته و اقداماتی که صورت گرفته در راستای همین جهاد است که البته در تلاش هستیم در تمام شهرستان‌ها این مراکز را احداث و در ادامه گام‌های بلندتر و وسیع‌تری را در کنار سایر خدمات بسیج و سپاه برداریم.

وی تصریح کرد: باید در کنار رشد علمی کشور و پیشرفت مبتنی بر علم و فناوری جهاد خدمت به مردم توسط خدمتگزاران و به خصوص بسیج به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شود و دستگاه‌های خدمتگزار باید در حل مشکلات مردم مجاهدت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران است، جهاد خدمت را اقدامی در راستای مقابله با این اقدام دشمن دانست و توضیح داد: امروز که دشمن یاس و ناامیدی را در بین ملت ایران انتشار می‌دهد و با استفاده از پژواک رسانه‌ای و قدرت رسانه‌ای قوی که در اختیار دارد در تلاش است تا جوانان ما را نسبت به آینده ناامید کند و ما باید با جهاد خدمت به مقابله با این توطئه‌ها بپردازیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از عملی‌ترین اقدامات ضد آمریکایی است، یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر می‌خواهیم به آمریکا ضربه بزنیم باید به مردم خدمت کنیم، ضمن اینکه دین مبین اسلام، امام راحل، علما و مراجع عظیم الشان و در فرهنگ امام مسلمین بر امر خدمت به مردم بسیار تاکید شده و بسیار ارزشمند است و ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم از مسیر‌های مختلف به مردم خدمت ارائه کنیم و این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار