خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی مجد:

سوءاستفاده‌ای از جایگاهم نکرده و قدمی در راه انحراف وحدت برنداشتم

همدان-امام جمعه اسدآباد ضمن تشکر از اعتماد ۱۲ ساله اهالی دیار سیدجمال به وی گفت: طی این سال‌ها سوءاستفاده‌ای از جایگاهم نکرده و قدمی در راه انحراف وحدت انجام ندادم.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۴۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تجلیل از زحمات ۱۲ ساله امام جمعه اسدآباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم اسدآباد در سالن ارشادشهرستان اسدآباد برگزار شد.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد ۱۲ ساله اهالی دیار سیدجمال به وی عنوان کرد: طی این سال‌ها سوءاستفاده‌ای از جایگاهم نکرده و قدمی در راه انحراف وحدت انجام ندادم.

وی بیان کرد: در این مدت و بنا به جایگاهی که داشتم، پا در خانه مسئولی نگذاشته و کار اقتصادی نیز انجام ندادم.

امام جمعه اسدآباد افزود: افتخار من نوکری مردم بوده و در این چندسال فقیر و غنی پیش من تفاوتی نداشتند.

وی با بیان اینکه در ۱۲ سال حضور در اسدآباد ذره‌ای از اعتقاداتم سست نشدم، گفت: هر ایامی که لازم بود، شدیدترین خطبه‌ها را در جریانات خواندم و محکم‌ترین دفاع‌ها از ولایت را داشتم.

حسینی مجد بیان کرد: از ۶ سال پیش افرادی معدود نمی‌خواستند ما در اسدآباد بمانیم مضاف بر اینکه همراه مخالفت این افراد، طعنه‌ها را نیز شنیدیم اما به خاطر حفظ وحدت سکوت کردیم.

وی با اشاره به اینکه اگر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصمیم به تغییر ما نمی‌گرفت حاضر بودیم تا چندین سال دیگر نیز در دیارسیدجمال بمانیم، عنوان کرد:در ۱۲ سال حضور در اسدآباد، از مردم، چیزی جز لطف و محبت ندیدیم.

امام جمعه اسدآباد گفت:در این سال‌ها بیش از ۴۰۰ بار به روستاها سرکشی داشتیم و هیچ گاه به دنبال باند بازی نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار