با برگزاری مراسمی؛

بسیجیان حوزه شهید رجایی به مقام شهید گمنام ادای احترام کردند

یادواره شهدای گمنام توسط بسیجیان حوزه پنج شهید رجایی قم در محل این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۸۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم یادواره شهید گمنام با قرائت نماز جماعت مغرب و عشاء، تلاوت چند آیه از قرآن مجید و زیارت عاشورا آغاز شد.

سخنرانی حجت‌الاسلام زارع همرزم شهید چیت سازان و جانباز ۷۰درصد و مداحی نیک گفتار از جمله برنامه‌های این یادواره بود.

حجت الاسلام زارع ضمن بیان خاطراتی از پدران شهدا ادامه داد: با وجود تمام دشمنی ها و تحریم ها، شهدای ما در مکتبی انقلابی و با روضه علی اکبر(ع) و قمر بنی هاشم(ع) بزرگ شدند و غیورانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: شیعه امید به آینده دارد و معتقد است که اگر همه دنیا را ظلم و ستم فرا بگیرد یک روز منجی خواهد آمد و دنیا را پر از عدل و دادخواهد کرد و ملتی که به آینده امیدوار است را نمی شود از پای درآورد.

همچنین براتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پنج شهید رجایی در سخنانی گفت: شهدا منشا اثر هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند ومقام والایی دارند و ما برای رفع گرفتاری های خود به آنها تمسک بجوییم.

بسیجیان حوزه پنج شهید رجایی ضمن استقبال از پیکر پاک شهید گمنام با آرمان های بلند امامین انقلاب و شهدای گرانقدر عهد و پیمان بستند.

بسیجیان حوزه شهید رجایی به مقام شهید گمنام ادای احترام کردندبسیجیان حوزه شهید رجایی به مقام شهید گمنام ادای احترام کردندبسیجیان حوزه شهید رجایی به مقام شهید گمنام ادای احترام کردند

انتهای پیام/س.یوسفی

ارسال نظرات