خبرهای داغ:
گزارش تصویری

محفل انس با قرآن در مسجد جامع نجف آباد برگزار شد+تصاویر

به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آبادمحفل انس با قرآن کریم، در مسجد جامع شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان، روحانیون و عامه مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۹۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آبادمحفل انس با قرآن کریم، در مسجد جامع شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان، روحانیون و عامه مردم با سخنرانی دکتر رضوانی برگزار گردید.

رضوانی بیان نمود: قرآن کتابی است برای تمام اعصار و قرون و در تمام زمینه های زندگی بشر راهکار و برنامه دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را به سعادت رهنمون سازد. برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود، همچنین محفل انس با قرآن باعث ترویج معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان که می‌تواند در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی مقابله نماید، میشود.

وی افزود: آیه شریفه (و ما ارسلناک الا رحمة للعالمین)آیه جامعی است که در وصف پیامبر اکرم ص می باشد و خداوند در مورد ایشان فرمودند(لولاک لما خلقت الافلاک ) شکی نیست که این شخصیت رحمت للعالمین است.

ایشان در ادامه گفت: در قرآن کریم هم آیات زیادی در مورد وحدت آمده است ،زیرا وحدت یک مسئله ارزشی ،دینی، ایمانی و حیاتی برای مسلمانان است و باید روش برخورد حضرت رسول را با کفار در نظر بگیریم و اخلاق ایشان را الگوی خویش قرار دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار