خبرهای داغ:

استقرار نیروهای رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس

تبریز- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: برنامه ستون‌کشی و استقرار نیروهای رزمایش اقتدار در منطقه عمومی ارس امروز انجام شده و عملیات‌های پیش‌بینی شده طبق برنامه از صبح امروز انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۵۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار محمد پاکپور با بیان اینکه در دو روز آینده شاهد اوج عملیاتی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه خواهیم بود، گفت: عملیات تاخت شبانه و واکنش سریع در مناطق مرزی آذربایجان شرقی و اردبیل برنامه اصلی رزمایش در روز آینده است.

وی ادامه داد: ستون‌کشی یکی از مراحل بسیار سخت رزمایش است ‌چرا که تجهیزات باید با یک نظم خاصی از محورها و جاده‌های منتهی به محل برگزاری رزمایش عبور کنند.

سردار پاکپور اضافه کرد: فردا یگان های زرهی، نیروی مخصوص، بالگردها و پهپادهای رزمی وارد عمل خواهند شد.

این رزمایش در راستای اجرای ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطابق با تقویم ابلاغی سالانه و به منظور ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی در حال انجام است.

عملیات هلی‌برن چتربازی، عملیات تاخت شبانه، عملیات رزمی بالگردها، عملیات پهپادهای رزمی و انتحاری و همچنین احداث پل بر روی رودخانه ارس، تصرف و کنترل جاده‌های مواصلاتی و تصرف ارتفاعات و تخریب هجومی از بخش‌های مختلف این رزمایش است.

به گفته سردار پاکپور، پیام این رزمایش برای کشورهای همسایه صلح و دوستی و تحکیم امنیت پایدار و برای دشمنان اعلام آمادگی نیروی زمینی سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای کشور و پاسخ قاطعانه دادن به هرگونه تهدید است.

رزمایش نیروی زمینی سپاه با شعار «ایران مقتدر»  صبح دوشنبه ۲۵ مهر با حضور سرلشکر حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار عباس نیلفروشان معاونت کل عملیات سپاه پاسداران، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی ارس در شمال استان های اذربایجان شرقی و اردبیل آغاز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار