خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

ولایتمداری مهمترین مبنای سپاه است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ولایتمداری مهمترین مبنای سپاه است و ارتباط و اتصال بین سپاه و ولایت، همیشگی و دائمی است.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۸۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، هدف از این دیدار را تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه در استان و استفاده از رهنمودها و توصیه‌های ایشان برای پیشبرد اهداف  عنوان و اظهار کرد: ولایتمداری مهمترین مبنای سپاه است و این ارتباط و اتصال بین سپاه و ولایت، همیشگی و دائمی است و ضرورت دارد سربازان ولایت در سپاه به صورت مستمر با نماینده مقام عظمای ولایت در استان مرتبط بوده و دیدارهای مستمر داشته باشند.

وی افزود: در راستای تقویت ارتباط سپاه با روحانیت و افزایش معنویت در بین نیروها، برنامه‌های گسترده‌ای را در نظر گرفته‌ایم که از جمله آنها دعوت از عالمان عامل و انقلابی استان و برگزاری جلسات علمی معرفتی برای پاسداران و روحانیون شاغل در سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان ارتباط مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی با ائمه محترم جمعه شهرستان‌ها امری لازم و ضروری دانست و بر تقویت آن تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این دیدار روحانیت را برادر سپاه دانست و اظهار کرد: سپاه و روحانیت در کنار هم می‌توانند اهداف نظام و انقلاب را پیاده‌سازی کنند و تقویت هر کدام تقویت دیگری را به همراه داشته و همچنین تضعیف هر یک، تضعیف دیگری را در پی خواهد داشت.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اکثر افرادی که در اغشاشات اخیر شرکت کرده بودند، ناآگاه به مسائل روز بوده و تحت تاثیر القائات فضای رسانه‌ای قرار گرفته‌اند، لذا باید با این افراد ارتباط برقرار کرده و مسایل برایشان تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار