خبرهای داغ:

نحوه شهادت طلبه شهید مدافع امنیت احمدرضا عرفانی‌نیا و نورالدین جنگجو

طلبه بسیجی هادی عرفانی نیا از ناحیه سینه و نورالدین جنگجو از ناحیه سر مورد اصابت گلوله سلاح گرم قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۱۵
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، ‌حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام جزئیاتی از نحوه شهادت طلبه شهید مدافع امنیت احمدرضا عرفانی نیا و نورالدین جنگجو اظهار داشت: حوالی ساعت 4:50 سحرگاه روز گذشته 22 مهر 1401 دو اغتشاشگر راکب و ترک‌نشین ناشناس یک دستگاه موتور‌سیکلت فاقد پلاک در حین شعار‌نویسی در خیابان امام سجاد (ع) شهر بیرم لارستان توسط مأموران مدافع امنیت تعقیب می‌شوند که با شلیک گلوله سلاح گرم طلبه بسیجی هادی عرفانی را از ناحیه سینه و سرگرد نورالدین جنگجو را از ناحیه سر مورد اصابت قرار دادند که هر دو نفر درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید مدافع امنیت بسیجی طلبه احمدرضا عرفانی نیا متولد سال 1376، طلبه حوزه علمیه قم و حافظ کل قرآن کریم بود.پاسدار نورالدین جنگجو هم متولد سال 1364 و دارای دو فرزند پسر 7 و 2 ساله است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان فارس، رئیس دادگاه عمومی بخش بیرم برای پیگیری موضوع بلافاصله در محل حادثه حاضر شد و پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات اولیه برای شناسایی قاتلان در حال انجام است.

موسوی ضمن تسلیت به خانواده شهیدان عرفانی نیا و جنگجو اعلام کرد: برخورد قاطع با اخلاگران نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار است و متهمان متواری این پرونده در سریع‌ترین زمان به سزای عمل خود خواهند رسید.

بیرم از توابع شهر لارستان در جنوب غرب استان فارس است که در 370 کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار