خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت هفته وحدت به همت قرارگاه شهید ناصری در درمیان برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته وحدت به همت قرارگاه سازندگی شهید ناصری خراسان جنوبی با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرستان درمیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۱۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم بزرگداشت هفته وحدت به همت قرارگاه سازندگی شهید ناصری خراسان جنوبی در درمیان برگزار شد.

در این مراسم مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری، فر ماندار و فرمانده ناحیه سپاه درمیان، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع شهرستان حضور داشتند.

فرجامی فرد فرماندار درمیان ضمن تبریک هفته وحدت و نیروی انتظامی، با اشاره به وجود امنیت در کشور، این نعمت الهی را ثمره خون شهدا، وحدت ملت ایران و تلاش نیرو‌های امنیتی و انتظامی دانست.

وی، شهرستان درمیان را دارالتقریب خراسان جنوبی خواند که به برکت وجود ۴۵شهید اهل سنت و ۱۳۵ اهل تشیع با وجود توطئه‌های تفرقه انگیز دشمن به برکت رهنمود‌های مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در مسیر توسعه پایدار قرار دارد.

فرجامی فرد خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت انقلابی سیزدهم به مردم ولایی شهرستان درمیان را قابل تقدیر دانست و برخوردار شدن همه روستا‌های سطح شهرستان از نعمت گاز را نمود این توجه دانست.

وی به نهضت آبرسانی در شهرستان اشاره کرد و اتمام اتصال همه روستا‌های سطح شهرستان به شبکه آب شرب را در سال ۱۴۰۲ را دستاورد بزرگی دانست.


در پایان مراسم از خانواده شهید محمد حمزه‌ای از شهدای اهل تسنن شهرستان تجلیل شد.

 



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار